Gavekort Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Jeg fant nettopp ut at det er ofte ting som forstyrrer meg, det passer jo ikke inn i "ting som irriterer grenseløst", derfor lager jeg cdn tredje parten av den tråden, om den vil fungere er vanskelig å si, men jeg har hvertfall mye på hjertet når det gjelder dette temaet, men nå har det seg slik at jeg er litt paranoid og mentalt forstyrret generellt. Men: - Overhyggelige folk som alltid skal ha en blid tone, og være takknemmlige. (Jeg er ikke irritert over dette, jeg er faktisk takknemmlig, men som sagt er det svært forstyrrende.) - Sterke farger på interiør og vegger - Falmede joggedresser - Tyskere - Relgion Endret 12. august 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 -Understreket tekst Lenke til kommentar
Kingleverpostei Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg blir forstyrret hvis jeg gjør lekser og Friends går på tv samtidig;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå