Gå til innhold

BK: Edderkopp hengende i usynlig tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vil ikke få særlig respons når du ikke bare legger ut et linket bilde (som er strengt ulovlig i BK), men i tillegg legger ut en link som ikke funker. Derfor er det ikke lov å linke til sider. Da du laget tråden burde du lest det som står helt øverst.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Usynlige ting har aldri vært det store på bilder. Det som blir som en kunstutstilling på radio når alle kommentatorene har streik.

Tror bildet hadde vært bedre om den usynlige tråden hadde vært synlig.

K750 klarer sjelden å levere bilder som skiller seg positivt ut i den store mengden av bilder. Ihvertfall ikke når det er dårlig lys.

Det er fargestikk i bildet, edderkoppen er helt uten detaljer, det er støy rundt edderkoppen.

Ta bilder med et annet kamera og vi venter spent på et bilde med betraktelig høyere kvalitet. Man sier at på dagens speilrefleks så er det fotografen som er det svakeste ledd og ikke kamera. På gamle mobiler er det nok motsatt.

Og til Bob92, hva mener du med fin fokus?

Endret av stoners
Lenke til kommentar

hehehe du behøver ikke forklare meg at bildet er rimlig skrøpelig teknisk. Ikke forventa jeg at noen skulle gi meg noen pokal heller, fant bare bildet når jeg lette gjennom en gammel harddisk og ville dele det med dere. Jeg har en kompis som har et speilrefleks jeg kan låne så det er ikke umulig at jeg kommer med et bidrag senere.

bare slakt i vei hvis dere syns det gir noe, jeg tar det ikke ille opp :!:

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...