Gå til innhold

trenger anbefaling til AoE /rts spill


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fulgt så mye med innen spill på lenge, så da spør jeg de som sitter med litt oppdatert info.

 

Spill til jente som idag spiller AoE 2. Stemmer, det gamle spillet.

Systemkrav - 3år gammel slepbar laptop. Ikke særlig gamer maskin.

 

Hennes playstyle er å starte spillet, skrive inn et tonn med juksekoder, så spille i en halvtime.

Altså, hun spiller ikke for å vinne raskest, best, konkurrere etc. Uten kodene så sier hun at det er vanskelig.

Med andre ord, hun spiller spillet mer for fantasien sin del. Det kan jeg godt forstå. Det er tross alt litt kult å ha litt fred til å bygge store byer/styrker, før man så går mayhem.

 

Har selv kompiser der vi i gamle dager spilte C&C, og hadde en slags "fred" til å bygge oss opp før vi begynte å sloss. Er kult det og, men ofte så er ikke spillene laget for slik fantacy-offroading.

 

Så hvike spill passer da bedre?

Og ikke bare host opp titler som Aoe3 whatever, det kan jeg også. For hun er ganske kresen, og jeg gidder ikke å bruke masse tid på å prøve å finne/installere/teste ørten random spill lissom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*noterer flittig opp på lappen min.

 

Jeg må teste det på hun for å se hva hun sier, så jeg får komme tilbake med resultat av det :)

 

Hun er ikke så veldig inn i spill, så å si "strategispill" betyr null og niks i hennes verden. Ergo vanskelig å få noe ut av henne på hva hun kan like, og på toppen av det hele har en noe alternativ måte å spille på.

 

Aoe2 spiller a ofte + random flash spill. Hun liker også tekken 3 og litt diablo 2 har hun sagt.

Liker ikke wow, bf, mohaa, fps generellt.

Syns AoC og Diablo3 er spennende uten overhode å ha prøvd de tinga, men så har a lest alt av conan bøker etc. Greit å ha et forhold/bakgrunn til tingene kanskje...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...