Gå til innhold

Forumtreff Oslo 26-30. August! Hiv dere med my fellow tads!

b-real

Hvilken av dagene passer for deg?  

53 stemmer

1. 1. Hvilken av dagene passer for deg?

• Torsdag 28.
      13
    • Fredag 29
      23
    • Lørdag 30.
      32

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skriv kanskje på meg også, må sjekke hva jeg får til siden jeg har blitt pappa siden sist... Foreslår i såfall Peppes hvis vi ikke er for mange evt. bowling (og at vi da mikser på lagene underveis slik at alle for hilst på alle :)). Var med på treffet på TGI for et par år siden, men det er og har blitt sabla dyrt der.

Lenke til kommentar
Hvis det passer kommer jeg, putt meg under "kanskje"... Prøve og få med oss TWFA, trenger noen litt oppe i åra også :tease: Sikkert en jævel på bowling! Hehe...
Tja..om Geir :) hiver seg med vet jeg nok ikke, han bor vel et godt stykke unna etter det jeg husker.

Skriv kanskje på meg også, må sjekke hva jeg får til siden jeg har blitt pappa siden sist... Foreslår i såfall Peppes hvis vi ikke er for mange evt. bowling (og at vi da mikser på lagene underveis slik at alle for hilst på alle :)). Var med på treffet på TGI for et par år siden, men det er og har blitt sabla dyrt der.
Gratulerer med å bli pappa! :)

Jeg ser for meg noe ala at en går å Bowler først og så drar et sted og spiser, peppes, TGI eller tilsvarende...så kan de som er gammel nok til det og har anledning og lyst til det dra å ta seg en pils eller noe etterpå?

Hvis bowling blir alternativet, hvor mener folket at en skal dra å bowle?

Lenke til kommentar

Solli, der ligger det en Peppes rett over. Eller den rett utenfor Sentrum Scene. Jeg har vært der noen ganger i det siste, og det er riktig hyggelig der. Det ligger også midt i sentrum, så det er nok av steder å spise i nærheten. Det er mye folk der så om vi tar den, må vi huske å bestille på forhånd.

Lenke til kommentar
Solli, der ligger det en Peppes rett over. Eller den rett utenfor Sentrum Scene. Jeg har vært der noen ganger i det siste, og det er riktig hyggelig der. Det ligger også midt i sentrum, så det er nok av steder å spise i nærheten. Det er mye folk der så om vi tar den, må vi huske å bestille på forhånd.

Forhåndsbestilling

I dette tilfelle må du ringe 22 44 45 61 og avtale direkte med personalet i hallen.

Se tabellen nedenfor for pris.

Ved større grupper og arrangementer som skal skje til et bestemt tidspunkt

vil forhåndsreservasjon være det beste alternativet.

Husk: En person bruker i gjennomsnitt 10 min på et spill bowling, dvs 6 personer på en bane bruker ca en time på ett spill hver. Dette er grunnen til at vi anbefaler 6 personer som et maks antall spillere per bane.

NB: I begge tilfeller betales sko utenom. Prisen varierer fra dag og tid; Se drop-in tabell.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...