Gjest medlem-77217 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hallais. Hvis noen kunne prøvd å forklare hvordan man kan drikke uten å svelge hadde det vært flott. (forstår at det kan være vanskelig) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Utvid svelget så mye du kan og bare la væsken renne forbi. Slik jeg gjør det, i hvert fall. Jeg regner med du vil lære deg det for å drikke fortere? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hvis jeg prøver på det så svelger jeg automatisk. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hvis jeg prøver på det så svelger jeg automatisk. Ja, det er sånn som skjer det. Nesten en refleks.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Utvid svelget så mye du kan og bare la væsken renne forbi. Slik jeg gjør det, i hvert fall. Jeg regner med du vil lære deg det for å drikke fortere? Er nok det det går på ja. Har hørt noe om at det funker med sugerør, men vet ikke helt hvordan. Kan noen forklare? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Om du utvider svelget slik at det bare renner, og styrter raskt et glass vann, så er vel risken stor for at det går nedi lungene... må være helt forjævlig å få f.eks cola inni dem.. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er dette i det hele tatt mulig? Svelgerøret er jo dekket av muskler som hele tiden er sammentrekket, og bare venter på en porsjon med mat eller drikke som de kan skyve nedover... Og siden denne bevegelsen styres ubevisst, så kan vi jo ikke selv bestemme at disse musklene skal åpne seg for å la vann renne nedover! Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Drikke uten å svelge...renner enten ned i luftrøret eller spiserøret. Så...har du hatt flaks hele tiden? Når du svelger så stenger du luftrøret sånn at ingenting detter nedi der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå