Gå til innhold

Garmin 60cxs kart

starbuss

Anbefalte innlegg

Hei

Har kjøpt garmin 60cxs og har fått nokon kart fra ein eg kjenner. Men får ikkje disse karta til å fungere. Dei ligger i img filer og eg skjønner ikkje heilt ka eg skal gjere for å dei til å fungere. Får fortid ikkje tak i denne fyren, så da spør eg her.

Dette er N50kart.

Har også lyst på sjøkart-serien. Nokon som veit kor eg finner dei?

Andre nyttige tips?

Helsing Førstegangsbruker av gramin 60cxs

Takk for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Som menigmann må du installere alle karteneseriene fra orginal-DVD. img-filene kan IKKE bare kopieres uten videre, og legges i tilsvarende mapper som en tidligere innstallasjon. sorry!

Det e mulig å hacke, men da er det lettere å få låne den orginale dvd'en (selv om det er omtrent like ulovlig)

Sjøkartene vet jeg ikke om noen har klart å hacke...

Lenke til kommentar
Hei,

Som menigmann må du installere alle karteneseriene fra orginal-DVD. img-filene kan IKKE bare kopieres uten videre, og legges i tilsvarende mapper som en tidligere innstallasjon. sorry!

Det e mulig å hacke, men da er det lettere å få låne den orginale dvd'en (selv om det er omtrent like ulovlig)

Sjøkartene vet jeg ikke om noen har klart å hacke...

takk for svar

Lenke til kommentar

Først installerer du "trip and waypoint som fulgte med gps. Hele mappen med "img" filene dine kopierer du til "Garmin" mappen.

Vilt tro at den mappen heter "FAM" eller "FAMILY".

Sjekk om det ligger en "reg" fil i samme mappe som "img" filene ligger. Hvis det skulle gjøre det så dobbelklikker du på den slik at den blir lagt i registret.

Får du problemer å åpne Mapsource etter du har lagt reg filen i registret, så må du i registret å fjerne FAM mappen, det skal også være et nr i forbindelse med FAM mappen.

Har man ikke peiling så roter man ikke i registret

Endret av asbhegge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...