monzilla Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Er på jakt etter en spiller som jeg skal bruke hovedsakelig til å høre på musikk, og se på serier/film når jeg tar bussen. Har ikke særlig lyst på en ipod, hvilke alternativer har jeg egentlig da? Har en del Samsung-produkter fra før, syntes det er et bra merke. Hva med Creative? Sony? Microsoft? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Er det ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) jo, men du må gi glere kriterier så det går an å begrense det litt eller ta bryet med å gjøre litt av jobben selv: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=974204 Endret 14. august 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Kriterier ja. Hm. Den må ha god batteritid. Pris har ingenting å si. Og jeg må kunne spille av video på den. Jeg var ute etter å høre hva folk anbefaler, og selv om den tråden var knakande god, så sier den ikke så mye om hva som er bra og hva som ikke er bra Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 du skriver at du ikke har lyst på ipod. Men til dette anbefaler jeg en ipod touch. Personlig har jeg en touch og er veldig førnøyd med den. Har god batteri levetid og kan spille av film og seff musikk.. Kan også vise bilder, og surfe på internett. Er også en egen knapp for youtube. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg var ute etter å høre hva folk anbefaler, og selv om den tråden var knakande god, så sier den ikke så mye om hva som er bra og hva som ikke er bra Det kan så være med hva som er "bra"kommer helt an på hvem du spør, noe fyren over her beviser. Sony NWZ-A829 eller Cowon D2 16GB? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Men finnes det ikke rent objektivt sett noen modeller som har rykte på seg for å være i toppskiktet når det kommer til kvalitet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 nei fordi "toppskiktet" varierer med hva du selv trenger av funksjoner. det finnes derimot spillere som ikke er i toppskiktet på noe som helst, eks alt som creative spyr ut av seg Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hvis penger ikke er et problem, hva med Cowon A3 (LINK)? Støtter stort sett alt av lyd- og videoformater, har bra lydkvalitet og god skjerm, og ikke minst et hav av funksjoner. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Hvis jeg velger å gå får en ipod, vil da en ipod classic 160 gb være et bra valg? Hvilke direkte konkurrenter har den ipoden? Noen som er bedre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 ipod 160GB har ingen konkurrenter da det kun er digre videospillere fra archos som kan matche kapasiteten 8dog kommer en 120GB zune snart). Dermed er 160Gb ipod classic den beste (og eneste) i sin kategori, til tross for at spilleren er pfffffffffffffft Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Hvis penger ikke er et problem, hva med Cowon A3 (LINK)? Støtter stort sett alt av lyd- og videoformater, har bra lydkvalitet og god skjerm, og ikke minst et hav av funksjoner. Har du sett hvor kort tid batteriet varer når du hører på musikk?? 9 timer, det er ingenting i forhold til D2 med sine 52 timer. Det er en betydelig forskjell!! Hva med MEIZU M6 SL, det var en annen fyr som fortalte meg om den, og den ser ut til å være bra Endret 24. august 2008 av RedZtone Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Selv har jeg en Creative ZEN med sikler på Xfi.. God MP3 til musikk om du har mye musikk, som har rene tags. Film fungerer den også godt, støtte for en del formater med regn med konvertering da den bare støtter 320x280 oppløsning. Den nye programvaren som følger med Xfi skal gjøre dette MYE bedre en tidligere programvare. Hvis den fungerer, så ville jeg gått for en Xfi. Men hadde jeg hatt mulighet til å bestille online ville jeg gått for en Cowon av noe slag. Virker som de er mere.. eksklusive.. og bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Ville holdt med unna Xfi. Xfi teknologien er software basert og skal visst høres veldig digitalt voldtatt ut, chattefunksjonen er ubrukelig og wifi streamingfunksjonen kverker batteriet etter et par timer. Altså betaler du ekstra for ting som er mer eller mindre ubrukelige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå