Brukernavn123 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 hvor mye kan du ta opp i lån? og hvor mye kan omgjøres til stipend? Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 http://app.lanekassen.no/faq/default.aspx Lenke til kommentar
Brukernavn123 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 http://app.lanekassen.no/faq/default.aspx må man være borteboer for å få stipend? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 må man være borteboer for å få stipend? Det må du ikke. Så vidt jeg vet får alle i 2. og 3. klasse utstyrsstipend (hvis de søker om stipend selvsagt). Utenom utstyrsstipend kommer det an på hvor stor inntekt foreldrene dine har. Men for å få borteboerstipend bør du nesten være borteboer Lenke til kommentar
Brukernavn123 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 må man være borteboer for å få stipend? Det må du ikke. Så vidt jeg vet får alle i 2. og 3. klasse utstyrsstipend (hvis de søker om stipend selvsagt). Utenom utstyrsstipend kommer det an på hvor stor inntekt foreldrene dine har. Men for å få borteboerstipend bør du nesten være borteboer utstyrsstipend? hvor mye kan du tjene uten at det går utover lån og stipend til studier? tenker kanskje å jobbe hele året, men kjipt om man ikke får tatt opp lånn pga man tjener for mye Lenke til kommentar
snarius Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Beklager, tenkte på videregående. Bare se bort fra posten min. Jeg burde ikke skrive poster så sent på natten Endret 12. august 2008 av elektronvandring Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du finner svar på dette på Lånekassens websider, som skrevet tidligere. Du må være borteboer for å få stipend. 40% av lånet kan bli gjort om til stipend. Du kan tjene opptil 122000,- for å få fullt stipend. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå