Cho-san Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Om ein er heilt flatbrysta, altså at du ser ut som ein gutt på brystkassa. So vil nok dei fleste synes at det er finare med silikonpupper. Mange synes at pupper er veldig viktig, andre ser på lår, hår, rumpe osv. sjølv er eg ein "ass-man", altså det er rumpa som er viktigast. Men er jo sjølvsagt fint at det faktisk er noko som stikker ut på brystkassa Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg hadde foretrekt deg som du er i stedet for med silikon Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det viktigste er ikke størrelsen, men hvordan de føles for deg. Kjedelig hvis du skulle miste følelsen i dem. Enig med Mortania. Hvis du skal ha innlegg bruk saltvannsinnlegg. Slipper å bli urolig for lekkasjer. Har riktig nok svært begrensede kunnskaper på området. Små pupper er en fin måte å luke ut noen av de mest overfladiske mennene på. Lenke til kommentar
Gjest Mann80modell Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg er av den typen som liker romper og pupper best på ei jente, samt hofter. Men om jeg måtte velge mellom ei med c/d cup eller flat, så hadde jeg ikke nølt med å velge flat. Jeg har ikke noe i mot jenter med store pupper, og liker det så lenge det står til kroppen. Men jeg syne små acup pupper er mye mer sexy, spesielt om niplene strutter. Veit ikke on noe bedre. Jeg har og ei venninne, som er tilnærmet flatbrystet, skal lete godt på henne. Og de gangene jeg har vært så heldig å få se hun, så har det vært full tenning på meg. Jeg synes du skal tenke deg godt om før du gjør noe, mange menn der ute som liker jenter med din kropp. Dessuten de fleste gutter ser på en ting og vil helst ha noe annet. Mye pga hvordan samfunnet er. Jeg veit jeg skulle klart å kost meg masse med dine pupper, husk niplene er den beste delen Samtidig skjønner jeg deg og godt, pupper inngår på en måte i det å være jente. Ville nok valgt minste str. En som liker personen deg, vil like deg uansett. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg