Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Silikon ? Har ikke pupper!


Gjest Guest_bella_*

Anbefalte innlegg

Jeg liker pupper, jeg. Hvis du blir garantert et bra resultat, og de er sånn at du bruker masse av din tid å energi til å tenke på det, så burde du kanskje undersøkt nærmere.

Har en venninne som gjorde det, og har fått mye bedre selvtillit..

 

Men det spørs vel hvordan de er fra før, om det går an å få det til å se naturlig ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du minner meg sykt om x-venninna mi. Hun veier 52 kg og tok silikon i mars. 260 gr. Jeg syns faktisk DET var mye, og det er noe av det minste. Når man er så lita skal det ikke noe til for at det blir for mye, så jeg ville tenkt meg grundig om.

 

Men allikevel, jeg vurderer kirurgi selv, og skjønner absolutt at noen ting vil man bare endre på.

Blir vel litt selvmotsigende det her- men syns fortsatt ikke du trenger å høre så mye på hva andre folk har å si- til sist er det din kropp og du vet selv hva du vil og best.

Endret av Ms-Me
Lenke til kommentar
Jeg tror jenter selv lager mer problemer ut av det for seg selv og andre jenter enn hva gjennomsnittsgutten egentlig bryr seg om...

 

Støtter den, og inkluderer media littegrann ;)

 

Vet ikke hva som er best for trådstarter, men dama hadde samme problem og tok silikon. Hun sier det hjalp henne. Ei veninne har også hatt samme problem og tatt silikon og er veldig fornøyd etter det.

 

Jeg var veldig imot silikon før, med arr osv, men tenkte lite over jenter med disse problemene. Tenkte bare på de som forstørret de så de blei superstore i stedet for vanlige. Etter dama og veninna mi forklarte litt om hvordan det var osv så har jeg endret en del synspunkt og synes egentlig det er helt greit. Kan jo spørre seg om det er riktig etisk osv pga samfunnets fokus på kropp osv har gjort at disse jentene føler seg dårligere pga det, men siden det nå en gang er sånn og silikon hjelper de som tar det med en bedre selvfølelse så tenker jeg at det er greit. Forøvrig liker jeg at jentene har litt pupper også, en som er helt flat tenner meg ikke på samme måte som en med litt størrelse på de. Ikke for store, men at de passer til resten av kroppen eller litt ekstra.

Lenke til kommentar

Så noe statistikk på menn og puppepreferanser for endel år siden. Litt forenklet så likte 25% små pupper, 25% likte store pupper mens 50% ikke hadde noen spesielle preferanser på puppestørrelse.

 

Til trådstarter: Hver fjerde mann der ute vil faktisk like puppene dine akkurat som de er. :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest-jente
Det avhenger veldig av hvordan du definerer det. Selv kikker jeg gjerne på et par store velformede pupper men det har null innvirkning på mitt valg av partner.

Men så er det jo ikke så gøy å vite at kjæresten kikker på store velformede pupper, når en ikke har noen pupper selv, da?

Lenke til kommentar

Vi kan ikke for det, vi bare *må* kikke når noen dytter et par pupper opp i nesa på oss. Ta det helt med ro, vi mener ikke noe med det. ;)

 

 

Også har stooore pupper en kraftig signaleffekt. Litt som å møte en elefant langs landeveien, du bare må kikke selv om det er totalt uaktuelt å ta den med hjem. :D

Lenke til kommentar

Overasket over hvor mange her som ikke bryr seg om jenta har store eller små pupper. Jeg må si jeg syntes pupper er det aller mest feminine ved en jente (på ca lik linje med midjen og rompa), og jeg sier kjør på! Ta silikon om du er missfornøyd med dine egne. Dersom det at du er flatbrystet er noe du tenker på til daglig så kommer du til å trives med de nye vennene dine, dette er jeg ganske sikker på ;)

Lenke til kommentar

Selv mener jeg silikonpupper kan være utrolig turn off, men da snakker vi runde kuler du ser i "filmer". Litt silikon har jeg ingenting i mot på jenter så lenge de ikke har en C fra før (C er min favoritt) og ser det naturlig ut eller nogenlunde naturlig ville jeg nok syntes det var finere enn en AA. Men om hun har A eller DD bryr jeg meg slettes ikke om. Arr og sånn vet jeg altfor lite om, ville sjekka det ut, sammen med hvordan resultatet ca vil bli. Alt i alt ser jeg mer på romper enn pupper. Hehe.

 

For all del ta A eller B, C blir for mye. Virker som om du kommer til å få det bedre med deg selv med en smule større pupper da. Og det finnes mange som synes silikon pupper er det fineste som finnes, mange som er som meg også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...