Gjest Guest_bella_* Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei! Trenger tips til hva jeg burde gjøre. Jeg er en 19 år gammel jente som ikke har pupper i det hele tatt, er helt flat, har nipler liksom, det er det eneste. Tørr ikke vise meg naken for noen når det er slik, og har derfor ikke hatt sex der jeg har vært helt naken med noen. Har bare hatt sex et par ganger "ute" og da har det gått så fort at vi bare har hatt tid til å være nakne nedentil. Vurderer derfor å ta silikon neste sommer, siden jeg da er 20, og jeg har en stund til å tenke meg om på. Vil helst ha svar fra dere gutter om dere mener jeg bør gjøre dette? Synes dere det er skikkelig turnoff om en jente er så å si flat? Jeg veier sånn 53 kg, så jeg er veken tykk/tynn, men det ser helt dumt ut å ikke ha pupper allikevel. Føler at jeg ikke klarer å ha et forhold med noen der jeg må vise meg naken. Jeg er veldig flau over kroppen min, rett og slett. Når det gjeldet str på puppene, så tenker jeg bare å ta litt silikon, slik at puppene mine blir normale, kanskje en b-cup. Ikke større enn det. Går til vanlig med innlegg, så om jeg bare tar litt silikon så er det kanskje ikke så mange som ser at jeg har tatt det... Please, svar Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg syns ikke du skal gjøre det. Er du flatbrystet ser det absolutt ikke pent ut med silikon. Dessuten de stygge arrene. Finner du den rette fyren, blir det ikke flaut å vise seg naken. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 For min del er det langt i fra noe turnoff om en jente har små bryster/tilnærmet flat - faktisk liker jeg det litt sånn Anbefaler deg å ta en prat med jenter som har vært i samme situasjon som deg, enten det er med likt utgangspunkt eller om de bare ville ha noe større. Gutter vil alltids mene mye rart, og at du vil være attraktiv for gutter er jo også naturlig men ikke gå til noen ekstreme lengder [hva det nå enn defineres som i dine øyne] "bare" fordi du tror gutter mer eller mindre krever/setter det som nr1 på lista. Håper du finner en avgjørelse du er tilfreds med, og husk at hva gutter SER på/etter ikke nødvendigvis er det de ser etter. Altså, gutter snur seg kanskje mer etter jenter med store bryster, men det betyr ikke at de er ute etter eller har det som krav for en potensiell kjæreste. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) .. Endret 31. mars 2010 av b-real Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Synes ikke det er noe galt i det. Man kan snakke mye om at personligheten er det viktigste og bla bla bla, men faktumet er at hvis du er flau over kroppen din og du mener dette vil gjøre deg mer selvsikker ser jeg ikke noe galt i det Siden du sier du skal vente til du blir 20år vil det heller ikke være forhastet du gjør, du har tenkt godt gjennom det å funnet ut hva du vil gjøre. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) ref. et par av postene som sier at "hvis du er flau så kan du jo alltids operere inn silikon" og i den duren: For all del - ja, det er jo greit nok det men tror det er vel så viktig å gjøre slikt før etter en veloverveid vurdering, fordi det er jo ikke gitt at silikon fjerner evt. komplekser. til trådstarter: Misforstå meg rett - mener ikke å si at du HAR komplekser, eller hvis du selv mener at du har dette; At disse nødvendigvis er et problem. Mener bare å løfte diskusjonen til det litt generelle også Endret 12. august 2008 av Christian Stenbakken Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) ... Endret 31. mars 2010 av b-real Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 B-Raeal: Hold på å skli litt OT men skal beherske meg siden du fort kaster slemme heksekunster over meg ;D - Trådstarter: Anbefaler deg å ta en prat med en klinikk som utfører slikt, pass bare på at klinikken ikke er kjent for å være påprakkende slik at du får tatt en god og ærlig prat. Nå er jeg kanskje litt på vidda, men bør kanskje tenkes på om hvordan dette gir utslag for evt. fremtidig amming sett at du skal bli mor en gang i fremtiden.. Tviler dog på at noen lar deg gjennomføre en silikoninplantasjon Uten at dette er forklart(hvis det er noe å ta høyde for) men .. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Om du finner ut at du skal gjøre det, så bruk i hvert fall god tid på å finne et stedet og legen som skal utføre det. Og på sånne ting syns jeg faktisk ikke du skal gå etter hve som er billigst, det kan vel ofte bli et veldig dårlig resultat - og det funker vel dårlig om du vil at det skal se naturlig ut. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hvis du er sikker på at en operasjon vil forbedre selvtilliten din, er det ikke noe å tvile på. Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Meeen vil hvertfall fortelle deg at det finns maaaange gutter som ikke syns at det er nøye at du ikke har pupper. Hun jeg holder på med akkurat nå er akkurat som deg. Nesten bare nipples som står opp, men etter min mening er hun den deiligste jenta jeg har vært borti så langt. Også er det vel ett par downsides med silikon? Såvidt jeg har hørt kan man miste følsomheten i brystvortene og man kan miste evnen til å amme? Også er det jo det med arr og sånn og. Endret 12. august 2008 av holst84 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Er ikke noe galt å ta silikon så lenge du ikke overdriver Lenke til kommentar
Korka Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du kan jo bli gravid, da får man større pupper! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du kan jo bli gravid, da får man større pupper! Du vet, det varer ikke... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Man kan jo gi morsmelk hele tiden...Det går =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Så holder dere on-topic. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg er enig med b-real med at du bør gjøre noe som du føler deg bedre i, bedre å tvile på noe du kan fjerne enn å tvile på noe du er skapt med. Synes det er greit med brystimplantater om du så ikke overdriver, så du må gjøre det du føler er riktig. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Man kan jo gi morsmelk hele tiden...Det går =) Fy faen du er smart! Om du selv føler silikon er veien å gå for å få bedre selvtillit så gjør det. Jeg kunne også fikset på endel ting ved utseende mitt for å få bedre selvtillit, men som min noe så smarte nabo sa en gang i fylla (og som faktisk er ganske bra sagt); for å få bedre selvtillit er det det som er på innsiden du må fikse. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) for å få bedre selvtillit er det det som er på innsiden du må fikse. Er på en måte enig i dette, men hvis det er et så stort problem for deg (trådstarter) som det virker som så syns jeg du skal gjøre det du må. Hvis du føler at du aldri kan kle deg naken foran en evt. kjæreste så er det ganske ille, og da kan kirurgi være veien å gå. Jeg støtter vanligvis ikke sånne operasjoner, men når det er en god grunn så ser jeg ikke på det som noe problem. Du må heller ikke glemme at det kan oppstå komplikasjoner. Alt fra stygge arr og deformerte bryster, til at innleggene "råtner" og sprekker. Dette er noe som må tenkes nøye gjennom, men jeg syns du har en veldig god grunn. EDIT: Skrivefeil. Endret 12. august 2008 av Mimir Lenke til kommentar
mortania Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ikke gå for silikon. gå for saltvannsimplanter (det var sikkert leifete skrevet, men jeg ble tvunget opp av sengen PÅ DENNE TIDEN!!!111one) Hvis silikonen begynner å lekke, kan det vøæe livsfarlig, mens saltvannsløsning er helt naturlig. Det er tårene våre, det er det beste rensemiddel ved sår/piercinger etc og totalt ufarlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg