Gjest anyonym:) Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei, hadde for noen dager siden sex med kondom som jeg tror var hel, ble litt fomling før jeg fikk den på, så er ikke helt sikker på dette. Hvis en kondom sprekker, ser man det lett eller kan det være små hull som ikke vises? Samleiet varte ikke lenge da jeg var noe nervøs og mistet lysten, og noe som bekymmrer meg er om jeg kan ha blitt smittet av en kjønnssykdom når jeg slkket henne? Var bare noen få slikk da det var som en fiskefabrikk der nede. Kan jeg også ha blitt smittet av noe hvis penisen min var borti vaginaen hennes uten at jeg merket det før jeg satte kondomen skikkelig på? Tror ikke hun tilhører noe risikogruppe da vi begge er unge, men aner at hun er noe mer erfaren enn meg. Spurte hun om hun hadde kjønnssykdommer og hun svarte nei, men er bekymret over at hun kanskje ikke er ærlig, dette er bare noe jeg tenker, ikke vet... Hilsen bekymmret gutt med OCD Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Sprekker den, så ser du det nok... Da har de det med å revne. det er begrenset hvor utspekulert SOS er, og hopper rundt... Jeg vil nok si sjansene dine er minimale Gonoré og slikt kan smitte ved oralsex, men er ikke så veldig utbredt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Sjangsen for at hun juger om det er vel minimal, da ingen vettuge personer går rundt med en kjønnssykdom de vet om uten å få behandling for det. Kan jo hende at hun hadde noe uten å vite om det, men tviler på at du har fått noe i munnen. Er veldig uvanlig. Det at penis kanskje var litt innom før kondomen kom på har ganske lite å si vil jeg tro. Personlig har jeg hatt sex med ei jente som hadde klamydia, uten å bli smittet. Jeg visste selvfølgelig ikke om det da, for da hadde jeg jo ikke tatt sjangsen. Moralen i historien er at det ikke er 100% sikkert at man blir smittet av kjønnssykdommer den andre måtte ha. Det er som med alle andre sydommer; noen får det, andre ikke. EDIT: Skrivefeil. Endret 12. august 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå