Gjest HjelpMegPlis Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hallo e ein gutt på 13. eg får liksom ORGASME god følelse som varer noen sekunder. men får ikke utløsning.. Hva er galt? noen av dere hatt det slik?? Plis Svar fort Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ingen fare. Du er fortsatt veldig ung. Ting kommer etterhvert. Det er ikke uvanlig å ha orgasme uten utløsning i starten Bare gled deg over at det føles godt, og ikke er noe å tørke opp etterpå Det kommer med tiden Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jupp. Og nyt den korte stunden du kan melke slangen uten masse søl Lenke til kommentar
Gjest Meg her Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 så det er ingenting gale med meg? Hvor lenge tror dere det tar før jeg får utløsning? har hatt det slik en stund Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Aldri godt å si. Som jeg nettopp skrev i en annen tråd, så er man i puberteten omtrent frem til 20-års alderen. Men jeg vil nok tippe at det begynner å komme litt snart I starten kommer det bare en dråpe eller så, så blir det mer etterhvert. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det tar nok ikke så lang tid før det kommer, men det er strengt tatt utrolig upraktisk, så det er ingen grunn til å være overspent. Lenke til kommentar
Gjest Meg her Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ok:) gleder meg egentlig litt, er litt sent ute i forhold til andre i klassen Takk for svar:D Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Trenger ikke bekymre deg så veldig Som sagt er man i puberteten lenge, og det er forskjell fra person til person hva som kommer først... Noen andre er kanskje senere ute enn deg i noe annet Hvis du har en bruker her på forumet, så er det bare til å ta kontakt på pm med meg hvis det er noe annet du lurer på eller vil snakke om også Lenke til kommentar
Gjest Meg her Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jepp er bruker men logga ut for og holde meg anonym:D legger deg til på venner:) Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Den er god Jeg skriver ikke noe om hvem du er i alle fall Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Tenkte at kanskje dette var en ung gutt som ikke har fått sæd enda. Er ikke noe å frykte;) Ville vært verre om du hadde fått sæd men plutselig kom det ingenting.. Sæden kommer etter hvert, og om du får sæd litt senere enn de andre guttene gjør ikke det noe I begynnelsen vil du synes det er veldig spennende med sæd, og det er det jo forsåvidt, men som noen har sagt allerede er det faktisk litt grisete^^ Nyt tiden hvor du kan få orgasme uten sølet som følger. Jeg vil nesten si det er som å få i pose og sekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg