Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kommer ikke sæd :S

Gjest HjelpMegPlis

Anbefalte innlegg

Gjest HjelpMegPlis

Hallo e ein gutt på 13. eg får liksom ORGASME god følelse som varer noen sekunder. men får ikke utløsning.. Hva er galt? noen av dere hatt det slik?? Plis Svar fort

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger ikke bekymre deg så veldig :) Som sagt er man i puberteten lenge, og det er forskjell fra person til person hva som kommer først... Noen andre er kanskje senere ute enn deg i noe annet :)

Hvis du har en bruker her på forumet, så er det bare til å ta kontakt på pm med meg hvis det er noe annet du lurer på eller vil snakke om også :)

Lenke til kommentar

Tenkte at kanskje dette var en ung gutt som ikke har fått sæd enda. Er ikke noe å frykte;) Ville vært verre om du hadde fått sæd men plutselig kom det ingenting..

Sæden kommer etter hvert, og om du får sæd litt senere enn de andre guttene gjør ikke det noe :) I begynnelsen vil du synes det er veldig spennende med sæd, og det er det jo forsåvidt, men som noen har sagt allerede er det faktisk litt grisete^^ Nyt tiden hvor du kan få orgasme uten sølet som følger. Jeg vil nesten si det er som å få i pose og sekk :D

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...