Soulwax Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Bilde fra hytta vår, i halv elleve tiden. Synes det ble et interessant bilde, ettersom jeg fikk med så mange stjerner og fine farger (litt korrigert i Camera Raw). Kommentarer? Endret 11. august 2008 av Phantasy Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Savner bildet. Les denne for noen tips. Der var bildet på plass. Endret 11. august 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Faktisk et stilig bilde! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ja, det var et veldig stilig bilde. Minner meg liksom om noe jeg har sett før(selvfølgelig har jeg sett stjerner før, men helheten.. Måten bildet er tatt på etc).. Kan det være noe med jul og tv-programmer? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Ja, det var et veldig stilig bilde. Minner meg liksom om noe jeg har sett før(selvfølgelig har jeg sett stjerner før, men helheten.. Måten bildet er tatt på etc).. Kan det være noe med jul og tv-programmer? rødnissene/blåfjell etc.? Endret 12. august 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
emero Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 er et veldig fantasy preg over det. savner nesten enhjørningen... synd at trærne skråner slik, men ellers morsomt. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Dette ble ganske stilig, ja, men jeg ville sikkert ha kutta litt på venstre siden for å gi en litt annen komposisjon. Slik at trærne leder blikket litt annerledes. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg synes det er litt vanskelig å ser for seg en annen crop, for da blir formatet så annerledes. Uansett synes jeg det er ganske flott. Det er den andre stjernehimmelen i løpet av noen dager, og det er relativt vellykket ellers også. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Flott bilde! :-) Jeg ble litt overrasket over lukkertiden, 30 sekunder. Hadde kanskje trodd du ville fått litt antydninger til "star trails" da, men det ser ikke ut slik her. Jeg liker veldig godt overgangen mellom den lyse delen av himmelen og det mørke partiet lenger oppe. Hvis jeg skulle peke på noe du kunne gjort bedre (i mine øyne): synes vel egentlig at bildet hadde vært bedre med en litt mer interessant forgrunn. Her er det kun et par skispor i snøen. En annen komposisjon kunne ha hjulpet, slik det er nå er egentlig kun den øverste halvdelen av bildet interessant. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Jeg likte bildet så godt at jeg ville se nærmere på det. Det eneste jeg kanskje henger meg litt opp i er tanken om at jeg syns det er de trærne i venstre del som er motivet. Altså at man cropper i glippen mellom de skjeve træren og de fine sånn at bare de i venstre del blir med. Såklart vil man miste masse av stjernehimmelen, men jeg tror allikevel bildet blir så annerledes at jeg syns det er verdt å prøve. (Jeg kunne prøvd det og lagt ut resultatet for å vise eksakt hva jeg mener, men jeg tror at jeg da ville ødelagt din tråd.. fordi resten av svarene kun ville dreid seg om "min versjon" av ditt bilde var bedre eller dårligere) Og om man vil ha bort litt av det drømmende uttrykket kan man ta en liten runde USM så alt virker skarpere. --------- Edit etter innlegget under: Jeg mente croppe noe sånt, men det blir vel litt for trangt egentlig? Så da mener jeg kanskje orginalen er best som den er. Endret 12. august 2008 av pybalto Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Takk for fin kritikk. Pybalto; Jeg er ikke helt sikker på hva du mener her. Croppe bildet slik at himmelen forsvinner eller? Bare til å croppe det selv, da jeg synes det hadde vært kjekt å se hva du mener. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 nice! likte bildet, men er enig i at bildet kunne ha hatt en mer interessant forgrunn... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Et flott bilde. Liker de "liggende" trærne til høyre også. Nei, dette likte jeg godt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Pybalto, din versjon ødela desverre bildet. Er liksom stjernene som er pene. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Pybalto, din versjon ødela desverre bildet. Er liksom stjernene som er pene. Jeg mente croppe noe sånt, men det blir vel litt for trangt egentlig? Så da mener jeg kanskje orginalen er best som den er. ------- Hva i setningen over er det du ikke forstår? Jeg svarer når du stiler det rett til meg. Selvfølgelig kan man si hva man mener om forslaget, det er ikke det jeg mener. Men at jeg syns noe er ingen katastrofe.. og at andre er uenige blåser jeg i. Enkelt nok? Sikkert ikke så jeg gir det med teskje da. Altså.. bildet, jeg syntes at bare de trærne i venstre side er kule trær, jeg tenkte ikke å fjerne dem som Carny kanskje mente, hans forslag ville igjen gitt ett helt annet bilde. Når jeg var uenig syns jeg at jeg må få lov å si det, og da helst uten å nevne at jeg er uenig med Carny. Fordi det har ikke med Carny eller meg å gjøre, men hva vi syns om bildet Phantasy la ut. Og det er jo pent det. ------- edit: en kanskje Endret 13. august 2008 av pybalto Lenke til kommentar
pertine Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Likte stemning i bildet utrolig godt! Minner meg om seine julekvelder Tror stemningen hadde kommet mer til sin rett hvis du hadde skjært bort litt av himmlen, og litt på den venstre siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå