finnipinni Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Vet noen hva dette er ? Da jeg åpnet en forumside kom denne "Microsoft Data Access-Remote Data Services Dat - vil du kjøre denne aktivX.......osv" Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det er en activeX som ønsker å kjøre. Hvis dette er en forumside du stoler på, så kan du si ja/installere. Hvis du er usikker, så lar du det bare være om du ikke opplever problemer med å bruke forumet. Du kan sikkert få mer info om du nevner forumadressen der dette oppstår. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Har henvendt meg til forumeier og de kjenner ikke til denne. Ved googling kommer det opp endel usikkerhet, men ikke noe definitivt. Søk på Microsoft gir ingen treff, men nettscanneren deres finner en ureglementert activX. Jeg fikk ikke skrevet det det opp - ble borte i dimman. Den vistes ikke på lista i IE. Syns bare det var litt rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå