Amored Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Jeg kjøpte denne - http://www.amazon.co.uk/MAXTOR-RETAIL-BASI...M/dp/B0010X510A - i dag, for å bruke den som mediakilde til 360n. Men nå jeg plugger i USBen, så kommer det ikke opp noe på Portable Device. Funker den ikke til 360 mon tro? Endret 11. august 2008 av Amored Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er den formatert i FAT32? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Må den det? Ja, så vidt jeg vet så må den det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Den må være i fat32 ja Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Åssen får jeg sett/fiksa det da? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Kobl den til en pc og høyre klikk + format. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Kobl den til en pc og høyre klikk + format. Der får jeg bare opp NTFS Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Prøv denne Deilig!!! Det funka. Jeg elsker deg! Hehe... Neida... Så glad ble jeg ikke, men... Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Men neste gang vil jeg bare si ifra at det står MYE på google Var så lite, tenk at noe så lite gjør hverdagen for en annen person bedre Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Så man må altså ikke kjøpe den som microsoft har laget? Kan bruke hvilken som helst USB disk med fat32? Mulig jeg har misforstått noe her Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Utifra det jeg har lest skal hvilken som helst funke, leste om flere som har brukt gamle Eksterne HDD til 360. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Så man må altså ikke kjøpe den som microsoft har laget? Kan bruke hvilken som helst USB disk med fat32? Mulig jeg har misforstått noe her Det er kun snakk om en mediakilde her. Bilder, videoer og musikk. Den kan ikke brukes til save games og sånn, hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
noxon Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ulempen med å formatere i FAT32 er at du ikke kan lagre filer større enn 4GB. Dette er en utfordring ved HD-filmer, hvor en 2 timers film i MPEG-4 h264 raskt kan ta mer plass enn dette. Heldigvis kan man løse dette ved å benytte PCen som server istedet. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Så man må altså ikke kjøpe den som microsoft har laget? Kan bruke hvilken som helst USB disk med fat32? Mulig jeg har misforstått noe her Det er kun snakk om en mediakilde her. Bilder, videoer og musikk. Den kan ikke brukes til save games og sånn, hvis det var det du lurte på. Ah okei. Så når den muligheten for å overføre spill til HDD kommer så må man uansett kjøpe en genuine disk Lenke til kommentar
Latrine Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Så man må altså ikke kjøpe den som microsoft har laget? Kan bruke hvilken som helst USB disk med fat32? Mulig jeg har misforstått noe her Det er kun snakk om en mediakilde her. Bilder, videoer og musikk. Den kan ikke brukes til save games og sånn, hvis det var det du lurte på. Om man vil bruke en USB disk som mediakilde på 360'n er en løsning å formatere disken med HFS+ filsystem (iPod). Da vil du få støtte for 4GB++. MacDrive fikser dette fra windows. http://www.mediafour.com/products/macdrive/ Veldig kjekt om man ikke har kablet nettverk i stuen. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Men om man kjøper den M$ disken, kan man da åpne denne og putte i en større disk? Er vel kanskje et spesielt filsystem/format på den disken som må beholdes eller? Lenke til kommentar
noxon Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Huh, jeg visste ikke at Xboxen hadde støtte for HFS+. Det var jo snodig HFS+ er forøvrig mac-filsystemet, ikke spesifikt iPod filsystemet. Får prøve det på musikkdisken min senere, som er mac-formatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå