toazty Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 ny cpu på gang men lurer kanskje på om jeg skal vente et par mnd. er en hverdags pc jeg skal ha, blir litt film red. , HL2 spilling. , tenkte kanskje på en Q9450. den cpu'en jeg skal ha nå er en som skal holde i minst 2 år. Lenke til kommentar
kreimer Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Intel skal vel slippe nye cpuer i fjerde kvartal(Nehalem), i første omgang kun extreme modeller. Så prisen blir deretter. Men du får vel snart q9550 til samme pris som q9450 selges for idag. Kan være lurt å vente litt å se. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 i fjerde kvartal ja.. og kun for entusiaster.. da tror jeg kanskje at jeg ikke gidder å vente.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Q9540 er en råtass, og det begynner jo å bli fin pris på den nå. Selvsagt kan man jo alltids vente, men da venter man nok i det uendelige, kommer nye ting hver måned så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå