D3m0ns0ul Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg bare lurer prøvde snus i noen dager og prøvde , Catch , General og noen jeg ikke husker navnet på. Dette gikk da helt fint. Men når jeg prøvde Skruf sterk kastet jeg opp og ble kvalm. Bare lurer hva kan dette komme av ? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Større mengder nikotin. Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Noen måte og venne seg til dette på ?! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Du blir vandt med det etterhvert. Hvor lang tid det tar er vel forskjellig fra person til person. leif Endret 11. august 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Du blir etterhvert vandt med det. Hvor lang tid det tar er vel forskjellig fra person til person. Ok , takk . Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Traumer. Slemme mennesker som gir ss til folk som aldri har prøvd snus før. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det er nikotin-sjokk... Har fått det MANGE ganger både av snus og røyk. Ikke digg! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 er det liksom viktig å venne seg til det? er det så tøft å snuse? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 normalt det ,mange som har spydd etter å ha prøvd snus Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Husker første gang jeg snuste. Uff ... Nikotinsjokk er ikke noe å trakte etter, skal du begynne å snuse eller røyke kan du gjøre som Karl i Karl & co; bruke røykeplaster for å trappe opp Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Husker første gang jeg snuste. Uff ... Nikotinsjokk er ikke noe å trakte etter, skal du begynne å snuse eller røyke kan du gjøre som Karl i Karl & co; bruke røykeplaster for å trappe opp Røyke plaster ? O_x Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Husker første gang jeg snuste. Uff ... Nikotinsjokk er ikke noe å trakte etter, skal du begynne å snuse eller røyke kan du gjøre som Karl i Karl & co; bruke røykeplaster for å trappe opp Røyke plaster ? O_x Nei for all del, jeg tror ikke det er noe særlig å røyke et plaster. Vi snakke rom røykeplaster, eller nikotinplaster som det så fint heter. Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Husker første gang jeg snuste. Uff ... Nikotinsjokk er ikke noe å trakte etter, skal du begynne å snuse eller røyke kan du gjøre som Karl i Karl & co; bruke røykeplaster for å trappe opp Røyke plaster ? O_x Nei for all del, jeg tror ikke det er noe særlig å røyke et plaster. Vi snakke rom røykeplaster, eller nikotinplaster som det så fint heter. Som gjør hva om jeg tør og spørre Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ikke start mann. Du kommer bare til å angre senere. Om jeg bare hadde visst. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Helt forstårlig at man har lyst til å prøve. Selv har jeg prøvd både snus og røyk i flere år. Kan vel oppsummere hele opplevelsen som et "blindspor" i mitt liv (rusen er etter en stund meningsløs og avhengigheten desto større). Hadde jeg holdt på lenger så hadde jeg vel fått skader av det også, slik som røykfot/amputasjon, gul hud, kols, kreft osv. Selv slapp jeg unna med litt gule tenner som fort ble hvite etter at jeg sluttet Lykke til med rusen! Endret 11. august 2008 av Spartan Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Haha, rusen? Det er snakk om en snuser, ingen sprøytenarkoman. Endret 11. august 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
y-kastoph Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ikke start mann. Om et par år kommer du til å angre på at du er så helvetes avhengig. Lommeboken din blir loppet til de grader etter hvert som du blir avhengig også. Snakker av erfaring. Du ødelegger også nikotin helt, du kan ikke ta deg en pris / røyk i anledninger fordi man er ''recovering'' hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ja? Inntak av nikotin gir en rus. - Til trådstarter: Hold deg unna alle tobakksvarer først som sist. Sett deg evt. ned og se over et moderat regnestykke for en periode på bare 10 år så ser du hvor mye penger du kaster bort.. periode: 10 år Mengde: 1 snusboks hver 4. dag pris pr. snusboks: 50,- (vet prisen ikke stemmer 100%, og at mengden varierer men dette er i det minste et minsteforbruk for gjennomsnittsforbrukeren) ((10 * 365 / 4) * 50 = 45625,- kastet bort. Dersom du regner 60,- pr. box og at du bruker en hver 3. dag så er du plutselig oppe i 73000,- Fremdeles er anslaget moderat, så se ikke bort i fra at du fort kommer opp i både 2 og 3x (og for noens del mer!). Lenke til kommentar
Demon_Cleaner Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Har fått nikotinsjokk en del ganger, ja. Skjer ofte viss jeg røyker for fort... må vente litt lengre mellom trekkene enn andre gjør, men jeg lærer jo aldri, så det skjer støtt og stadig. tror også det å ikke ha spist noe har en viss innvirkning på dette... er ikke noe gøy. Må da nevnes at jeg ikke er noen storrøyker, men liker å ta en sigg iblant... sigg er digg! Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 pris pr. snusboks: 50,- Hvis du sier 65kr i butikk eller 72kr på bensinstasjon så blir det mer rett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå