MFosse Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Hei, eg er den nye stolte eier av en BMW 318 IS Coupe 1992 modell... Men det som er problemet mitt er at det finnes ikke noe annlegg i bilen. Det eneste som sitter i bilen er en kasset spiller :S Så lurer på om noen kan nevne (sende link e.l) til en fullpakke me alt eg trenger for å få litt lyd i bilen! Eg er ute etter BRA lyd, og ikkje sånn risting og dunking at det er det eneste du hører !! er dette noe eg bør tenke på: http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1662 Eller er det bare bortkastet ?? Eg vil bruke Totalt pris på ca 6 000 - 7 000kr kan noen hjelpe?? På forhånd TAKK ! Endret 11. august 2008 av MFosse Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Vil anbefale å gå innom bilradiospesialisten eller andre butikker i samme sjanger å få de til å sette opp en tilbud til deg:) Lenke til kommentar
MFosse Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Vil anbefale å gå innom bilradiospesialisten eller andre butikker i samme sjanger å få de til å sette opp en tilbud til deg:) OK TAkker;) men er det noen spesielle merker eg bør styre unna eller eg bør velge forran andre ?? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Den pakken du linker til er temmelig meningsløs. Dette er også for det meste produkter de ikke selger løst, så man kan ikke vurdere hvor godt "tilbud" dette er... Du kan få inn 6x9" i hattehylla med hjelp av en overgang, men da "trenger du ikke" 12"eren... det du trenger er mest mulig lyd forfra. Skal sette opp noen pakketilbud til E36 og legge ut i nettbutikken i løpet av døgnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå