Gå til innhold

På tide å hype LittleBigPlanet igjen!


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har aldri spillt det.. men blir det ikke litt kjedelig i lengden? Jeg mener.. Det blir vel mye av det samme? Hoppe fra kant til kant, rulle noen baller hit og dit for å komme deg opp til neste kant, for så å hoppe til enda en topp?

 

Det samme trodde jeg og tvilte derfor på et kjøp. Men etter å ha spillt betaen ble dette et helt klart kjøp. Det er så mye mer, enn å hoppe på ting som ruller, og mest av alt , der er ubeskrivelig. :love:

 

Må også legge til at på jap store kan du kjøpe draktene til sackboy for en billig penge. Det er draktene som blir gratis, nedlastbart den første uka.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Har aldri spillt det.. men blir det ikke litt kjedelig i lengden? Jeg mener.. Det blir vel mye av det samme? Hoppe fra kant til kant, rulle noen baller hit og dit for å komme deg opp til neste kant, for så å hoppe til enda en topp?

 

Det samme trodde jeg og tvilte derfor på et kjøp. Men etter å ha spillt betaen ble dette et helt klart kjøp. Det er så mye mer, enn å hoppe på ting som ruller, og mest av alt , der er ubeskrivelig. :love:

 

Akkurat det samme her óg. Synes bare det så ut som en haug med misfostra kosebamser som du skulle veilede fra A til B, men etter å ha spilt betaen skjønte jeg at det ikke var tilfellet. Nå kan jeg ikke tenke meg et liv uten LittleBIGPlanet! :love:

 

Btw, noen som vet hvordan man skal overtale kompiser i 14-års-alderen til at dette er et spill som er verdt å kjøpe...? De tenker vel omtrent det samme som jeg tenkte før jeg hadde spilt betaen, og spiller omtrent ikke annet en skytespill.. :ermm:

Lenke til kommentar
Btw, noen som vet hvordan man skal overtale kompiser i 14-års-alderen til at dette er et spill som er verdt å kjøpe...? De tenker vel omtrent det samme som jeg tenkte før jeg hadde spilt betaen, og spiller omtrent ikke annet en skytespill.. :ermm:

 

vell du klarte jo nesten(!) å overtale meg.. jeg er 14. Men hehe!.. Jeg kan ikke tenke meg å bruke mange penger på littlebigplanet forde.... btw. . . er ikke du i 14-års alderen selv da? mener jeg har sett det i et innlegg av deg:P

Lenke til kommentar
Btw, noen som vet hvordan man skal overtale kompiser i 14-års-alderen til at dette er et spill som er verdt å kjøpe...? De tenker vel omtrent det samme som jeg tenkte før jeg hadde spilt betaen, og spiller omtrent ikke annet en skytespill.. :ermm:

 

vell du klarte jo nesten(!) å overtale meg.. jeg er 14. Men hehe!.. Jeg kan ikke tenke meg å bruke mange penger på littlebigplanet forde.... btw. . . er ikke du i 14-års alderen selv da? mener jeg har sett det i et innlegg av deg:P

 

Jo, jeg er 14, og jeg har skjønt at dette spillet helt klart er verdt å bruke tid og penger på. Men, mine venner i samme alder, som ikke har spilt Betaen, tror fortsatt dette er et spill som er laget for å underholde barnehagebarn eller noe sånt.. :hrm:

Lenke til kommentar
Jo, jeg er 14, og jeg har skjønt at dette spillet helt klart er verdt å bruke tid og penger på. Men, mine venner i samme alder, som ikke har spilt Betaen, tror fortsatt dette er et spill som er laget for å underholde barnehagebarn eller noe sånt.. :hrm:

 

Jeg er selv nesten dobbelt så gammel som deg, og jeg kjenner flere som er eldre enn det også som elsker dette spillet. Men jeg husker at når jeg var på den alderen var det veldig viktig å distansere seg fra alt som kan virke barnslig. Man er jo tross alt 14 og vil ikke gi innrykk av å være et barn! :p Se på det slik Mokko. Du driter i om folk tror du spiller barnslige spill. Og derfor er du mer utviklet i topplokket enn vennene dine som er redde for å virke barnslige.

Lenke til kommentar

Greia er at når jeg skal forklare kompisene hvorfor jeg vil spille LBP i stedet for CoD, BF:BC, Warhawk, GTA IV, Saints Row II osv, så får de ikke akkurat noe bedre inntrykk av spillet når jeg forklarer.. Forklaringene mine blir sånn:

 

MEG: "Eh.. jo.. altså.. Det er liksom gøy da..."

 

KOMPIS: "Jammen det er jo bare noen jævla dokker som hopper rundt, hva faen er det som er så gøy med det?!?!?!!?!!?!"

 

MEG: "Jo.. man skal jo greie forskjellige brett og sånn.. Også kan man lage sine egne brett også, så det blir liksom aldri slutt på spillingen, fordi det produseres nye brett hele tiden..

 

KOMPIS: *Holder på å få fullstendig latterkrampe av at jeg kan være så jævla barnslig som bruker tiden min på et dokkespill, i stedet for å spille de "superkule og røffe" krigsspillene*

 

MEG: "Du skjønner ikke... du må nesten prøve det for å skjønne hvor gøy det er.. Se en video på Youtube eller noe sånt.."

 

 

Folk "skuer spillet på bildene", man oppdager ikke hvor gøy det er før man har prøvd det.

 

Btw Paisley, bruker også kallenavnet "dokkespillet" når jeg snakker om det hjemme :thumbup:

 

EDIT: Kuff1: Vet at jeg er smartere enn dem, det har jeg alltid visst :p

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Tror du skal se litt på noen videoer på youtube, så får du sett hvor mange baller man kan rulle ;)

Gamertag: Urgelol Hva ser jeg? Du som sa verden skulle gå under den dagen du fikk deg en 360 :omg:

 

Har pc veit du. PC er tilnærmet = xbox 360, så trenger ikke noe annet for å tilfredstille gameren i meg :p

 

Nei, skal poppe inn LBP for første gang. Fikk det i dag!

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Jo, jeg er 14, og jeg har skjønt at dette spillet helt klart er verdt å bruke tid og penger på. Men, mine venner i samme alder, som ikke har spilt Betaen, tror fortsatt dette er et spill som er laget for å underholde barnehagebarn eller noe sånt.. :hrm:

 

Jeg er selv nesten dobbelt så gammel som deg, og jeg kjenner flere som er eldre enn det også som elsker dette spillet. Men jeg husker at når jeg var på den alderen var det veldig viktig å distansere seg fra alt som kan virke barnslig. Man er jo tross alt 14 og vil ikke gi innrykk av å være et barn! :p Se på det slik Mokko. Du driter i om folk tror du spiller barnslige spill. Og derfor er du mer utviklet i topplokket enn vennene dine som er redde for å virke barnslige.

 

er vel en håpløs periode den der 14års alderen.. uansett om de hadde likt spillet hadde de vel aldri innrømmet det.. Jeg er 23år og nesten alle jeg kjenner med ps3 har kjøpt littlebigplanet og koser seg med det enten alene eller sammen med dama. their loss..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...