Futurama Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er ganske sikker på at prisen vil ligge på 499 hos lefdal/elkjøp.Forresten har elkjøp/lefdal samme eier eller no, så det blir lik pris i begge butikkene. Elkjøp/lefdal har samme eier ja. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Om noen vil ha manualen til spillet (på engelsk) PM meg=) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Om noen vil ha manualen til spillet (på engelsk) PM meg=) Eller bare klikke her: LittleBigPlanet Manual (pdf) Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hva kan man bruke det playstation eye til? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hva kan man bruke det playstation eye til? I LittleBigPlanet kan du iallefall bruke den til å ta bilder, altså til sackboy'en din o.l Sikkert mer en kan bruke den til. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kom på i stad at jeg har sett på en gameplay video at de kunne ta bilder og lime/klistre) dem rundt på banen. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg vil komme inn i betaen, men uansett hvor jeg registerer meg, og sender inn svar\baner o.l så vinner jeg aldri... Jeg gleder meg så vanvittig... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er litt skuffet over at de ikke støtter å bare laste opp bilder istedefor å måtte kjøpe sony sitt kamera. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kamerat koster ikke mer enn et par hundre kroner. Er litt tøft å ha når man spiller online da ;* Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kamerat koster ikke mer enn et par hundre kroner. Er litt tøft å ha når man spiller online da ;* hva kan man gjøre online da?? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kamerat koster ikke mer enn et par hundre kroner. Er litt tøft å ha når man spiller online da ;* Ja, men det hadde vært tøffere å bare laste ned bilder og legge dem inn med memorystick elns Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kamerat koster ikke mer enn et par hundre kroner. Er litt tøft å ha når man spiller online da ;* Ja, men det hadde vært tøffere å bare laste ned bilder og legge dem inn med memorystick elns Sant nok, hadde vært en knallfunksjon, men grunnen til at de ikke har implementert akkurat det er sikkert på grunn av opphavsrett etc. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvis man forhåndsbestiller Littlebigplanet på f.eks absolutttspill.no, får man med kratos-sackboy da? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 sånn ja! ja, de thadde vært sykt tøft. men tanken er vel å vite hvem man spiller med; Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvis man forhåndsbestiller Littlebigplanet på f.eks absolutttspill.no, får man med kratos-sackboy da? Tror man kan laste det ned gratis fra PS store først uken etter lansering. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hæ? Så man kan laste ned hele spillet? Hva er gratis fra PS store, sier dere? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hæ? Så man kan laste ned hele spillet? Hva er gratis fra PS store, sier dere? Nei nei, spillet må du kjøpe på blu-ray. Ekstra innhold blir lagt ut gratis på PS store første uken etter lansering, er i hvertfall det jeg har hørt. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvis man forhåndsbestiller Littlebigplanet på f.eks absolutttspill.no, får man med kratos-sackboy da? Tror man kan laste det ned gratis fra PS store først uken etter lansering. Ikkje Kratos som kommer ned gratis første uken. E en romdrakt og en t-skjorte. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 littlebigplanet blir lagt ut for salg på realse dagen på ps store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå