Cyborg Tuxedo Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Dette gleder eg meg litt til å høre.. eit av få spill som muligens vil bli spillt på norsk Harald Eia blir spill-los Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 vet. leste jeg her for et par dager siden Gjør bare så jeg gleder meg mer Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Se denne råtøffe videoen av LittleBigPlanet da!! http://www.gametrailers.com/player/usermovies/250270.html Endret 29. august 2008 av Mindfreak92 Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Haha rått! hadde vært fint om man kunne ha snake som klær bra laget video Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 LOOL. sackboy kratos ble digg. gleder meg sykt til littlebigplanet kommer ass Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Uff, snart gjør jeg som Cartman. Hiver meg opp i fjellheimen og frser meg ned mens jeg venter på 29 oktober...eller vil noen sponse så jeg kan fryses ned på en slik kryo-fasilitet? Pokker heller, da er det billigere å fly ned til England og ta Mark Hayley i hard kragen og tvinge en kopi ut av ham... Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Noen som vet hvor man får kjøpt LittleBigPlanet med sackboy kratos? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Så langt jeg vet må man forhåndsbestille fra Gamestop. De har noen lokaler i Norge, men om dette bittelille fislete landet er tatt med i kampanmjen er jeg usikker på... Forresten, her er musikken fra traileren med ridder-sackboy, Jim Noir "My Patch": Er jo bare helt epic låt! Endret 30. august 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Forresten, her er musikken fra traileren med ridder-sackboy, Jim Noir "My Patch": Er jo bare helt epic låt! Bare for å være ekstremt pirkete, så e det ikkje ridder-sackboy, det e romer-sackboy Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Prinsesser, drager, monsterkatter og....romere? En legionær, en legionær, det er no' vrakgods i fra Caesars hær! :!: Endret 31. august 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 http://www.us.playstation.com/PS3/Games/LittleBigPlanet Her kan dere laste ned en PDF av manualen til LittleBigPlanet. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Kjempebra lesestoff Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Dette er bra stoff for meg!! Fikk en gladnyhet idag att PS3en er kommet i butikken nærmere sagt GameStop, og dem venter på alt tilbehør som dem sier kommer 1 dag etterpå! Blir digg å få PS3 igjen før Litlle Big Planet kommer Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Dette er bra stoff for meg!!Fikk en gladnyhet idag att PS3en er kommet i butikken nærmere sagt GameStop, og dem venter på alt tilbehør som dem sier kommer 1 dag etterpå! Blir digg å få PS3 igjen før Litlle Big Planet kommer Flott! Prøv nå å være litt forsiktig med den. Man begynner jo å lure på hvordan du behandler konsollene dine når både xbox 360 og ps3 stadig er inne til reperasjon. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Dette er bra stoff for meg!!Fikk en gladnyhet idag att PS3en er kommet i butikken nærmere sagt GameStop, og dem venter på alt tilbehør som dem sier kommer 1 dag etterpå! Blir digg å få PS3 igjen før Litlle Big Planet kommer Flott! Prøv nå å være litt forsiktig med den. Man begynner jo å lure på hvordan du behandler konsollene dine når både xbox 360 og ps3 stadig er inne til reperasjon. Kan være overspenning , jeg tukler ikke med dem, beveger dem aldri vekk, tørker alltid vekk støv hver gang i uken. Så tekniskt sett så ødelegger dem seg selv Men som sagt så er det godt å ha en garanti da Jeg klikker bastard igjen viss PS3en blir ødelagt igjen med teknisk feil, blir vel ødelagt før Little Big Planet og andre PS3spill Endret 9. september 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 littlebigplanet begynner jeg faktisk og like mer og mer nå ps: hva er den enkleste og beste måten og få bort støv fra ps3? ta støvsuger og ta på hulene? Har hatt den i et år og ikke fått somlet meg til dette enda gitt... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Trykkluft gjorde underverker for laptopen min når det gjaldt kjølingen. Før var det "WHEEEEEE..." hele veien, nå er det kraftig redusert. Men tror nok det er mer viktig å støvblåse kjølingen enn skallet om man vil ha maskinen til å vare... Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 men er vell ikke skadelig og bruke støv suger? sette ikke på max styrke selfølgelig:P unnskyld off topic.... Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 http://blog.us.playstation.com/2008/09/09/...ys-in-the-wild/ Ny video! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Tusen Takk Pesico Alltid gøy med nye LBP Videoer Gleder meg til neste episode Har folk forresten fått med seg de små billboardsene til LBP? Endret 9. september 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå