Gå til innhold

På tide å hype LittleBigPlanet igjen!


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, snart gjør jeg som Cartman. Hiver meg opp i fjellheimen og frser meg ned mens jeg venter på 29 oktober...eller vil noen sponse så jeg kan fryses ned på en slik kryo-fasilitet? Pokker heller, da er det billigere å fly ned til England og ta Mark Hayley i hard kragen og tvinge en kopi ut av ham...

Lenke til kommentar

Så langt jeg vet må man forhåndsbestille fra Gamestop. De har noen lokaler i Norge, men om dette bittelille fislete landet er tatt med i kampanmjen er jeg usikker på...

 

Forresten, her er musikken fra traileren med ridder-sackboy, Jim Noir "My Patch":

Er jo bare helt epic låt!

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dette er bra stoff for meg!!

Fikk en gladnyhet idag att PS3en er kommet i butikken nærmere sagt GameStop, og dem venter på alt tilbehør som dem sier kommer 1 dag etterpå!

 

Blir digg å få PS3 igjen før Litlle Big Planet kommer

 

Flott! Prøv nå å være litt forsiktig med den. Man begynner jo å lure på hvordan du behandler konsollene dine når både xbox 360 og ps3 stadig er inne til reperasjon.

Lenke til kommentar
Dette er bra stoff for meg!!

Fikk en gladnyhet idag att PS3en er kommet i butikken nærmere sagt GameStop, og dem venter på alt tilbehør som dem sier kommer 1 dag etterpå!

 

Blir digg å få PS3 igjen før Litlle Big Planet kommer

 

Flott! Prøv nå å være litt forsiktig med den. Man begynner jo å lure på hvordan du behandler konsollene dine når både xbox 360 og ps3 stadig er inne til reperasjon.

Kan være overspenning :hmm: , jeg tukler ikke med dem, beveger dem aldri vekk, tørker alltid vekk støv hver gang i uken. Så tekniskt sett så ødelegger dem seg selv :p

 

Men som sagt så er det godt å ha en garanti da :)

Jeg klikker bastard igjen viss PS3en blir ødelagt igjen med teknisk feil, blir vel ødelagt før Little Big Planet og andre PS3spill :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...