P0nduz Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei Er nyansatt i en IT-stilling og lurer på hvor jeg kan organisere meg og om det er noen som har noen erfaring med noen av disse? Tenker da spesielt på om det er noen av de som har bedre fordelsprogrammer med tanke på forsikring enn andre. Takker på forhånd for svar mvh ..Christer.. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 ElogIT foreningen, er en del av LOfavør. Gir deg kurrant rabbat på forsikringer i Sparebank1, Reiseforsikringog Innboforsikring er inkludert i medlemskapet. Så får du også fin rabbat på b.la eu kontroller og service hos SnapDrive. Er hvertfall de "godene" jeg har hatt mest glede av der. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvis du har en master så anbefaler jeg Tekna. Ville holdt meg langt unna alt som har forbindelse med LO. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Jeg er nok langt unna og ha noen master på dette feltet. Hvorfor bør man holde seg unna LO? Lenke til kommentar
noxon Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Om du mangler utdannelse, eller har utdannelse på VGS nivå så er vel EL&IT beste valg. Om du har en IT bachelor er NITO naturlig valg. Og om du har IT master så er Tekna naturlig valg. Dette er fordi det faglige innholdet foreningene tilbyr er tilpasset snittnivået i foreningen. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Jeg har et års utdannelse fra høgskole bare ellers er jeg "selvlært". så da vil vel det beste valget for meg være El&IT? Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå