[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Lurer på når overklokking kommer med i OL jeg Hadde vært noe å stå opp til klokka halv fire om natta det. "Ny norsk verdensrekored på 1M Super Pi! Knuser den gamle rekorden med 5 tiendeler" Ser for meg Arne Scheie kommentere Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Om to uker braker det løs i Nederland – det norske laget har planene klare. Les mer Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Kult, må vel følge litt med på dette. Litt morro om Norge klarer å vise seg litt fram internasjonalt. Så da er det bare å ønske dere lykke til Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kult de har sammme hovedkort som jeg har i den ene maskina mi Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hade vært gøy om de ble med på Norges Herligste på TV Norge. Lenke til kommentar
fLR Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 > på plass i Amsterdam, for og gi det daglige oppdateringer om hva som skjer. Au. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hade vært gøy om de ble med på Norges Herligste på TV Norge. Får håpe at vi er en smule mer normale enn noen av de som var på Norges Herligste. Møtte forresten han som fotograferte bilskilt, en snodig skrue ... Gleder meg stort til konkurransen nå, hele neste uke skal brukes til forbredelser så vi har noe i bakhånd før det hele braker løs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå