pangboss Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg er snart 16 og skal kjøpe moped. Har bestemt meg for scooter og det står nå mellom Yamaha JogR og Peugeot Speedfigt 2. Håper noen kan hjelpe meg med å løse problemet/bestemme meg? Hvilke fordeler og ulemper har de? Orginal fart? Hva anbefaler dere med erfaring? På forhånd takk! Lenke til kommentar
FaderKubik Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Speedfight 2 er geniale! helt enkle og rimelige mopeder! (Y) gå får den! Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg hadde definitivt gått for Speedfight2 over JogR, Speedfight er litt større og endel sprekere. Lenke til kommentar
pangboss Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Jeg hadde definitivt gått for Speedfight2 over JogR, Speedfight er litt større og endel sprekere. Noen som vet hvor fort Speedfight 2 går orginal som 2008-modell ? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ville gått for Speedfight2 ja. Gode erfaringer med de, tight og gode å kjøre. Går ganske bra. Den sprekeste 50cc scooteren jeg har prøvd er Gilera GP Runner. Den er også skikkelig bygd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå