AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hvordan fant du tråden såpass lenge etter forresten? Postet av anonym: a82167e665629b46b9b716d2d07f0d90 Lenke til kommentar
Special P Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 haha, kunne tatt samme turen flere ganger og satset på at hun var på turen. Eller sett på overvåkningsvideoene og zoomet inn på bagen hennes for å se hva hun heter Tror du har sett for mye på film. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Vet ikke, kom bare over den haha, kunne tatt samme turen flere ganger og satset på at hun var på turen. Eller sett på overvåkningsvideoene og zoomet inn på bagen hennes for å se hva hun heter Tror du har sett for mye på film. Tror du er en litt for seriøs type! Lenke til kommentar
ølbriller Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Vi er fler om den, møtte selv ei supernydelig jente i syden. Hadde øyekontakt med henne sikkert tjue ganger på flyet, ellers skulle hun visstnok ha stirret på meg og blablabla ifølge de som var med. Tok samme buss, ikke samme hotell og ikke samme fly hjem. For meg var det helt greit at det var trangy på bussen som frakter passasjerer fra flyet til terminalen, haha. Vet du ikke noe, så kommer du ingen vei... Det eneste som kunne hjulpet er å bruke facebook og søke på statusoppdatetinger, også blant de som ikke er vennene dine. Søker du "Mallorca", kan hun komme opp dersom hun har en statusoppdatering som inneholder dette ordet. I mine øyne er det din eneste sjanse, så god som helt umulig, dessverre... Men det finnes flere der ute! Egentlig så vet jeg ikke om det er mulig å få et forhold til å fungere med flere mils avstand, i alle fall ikke ovet lengre tid. Lenke til kommentar
ølbriller Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Sorry, her skal det ikke være noen post. Beklager spam! Endret 3. mai 2011 av berner12 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hørtes nøyaktig ut som det jeg opplevde, haha. Jeje, vi har vel kanskje lært. Postet av anonym: a82167e665629b46b9b716d2d07f0d90 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Oi, dette var en ganske drøy bump. Uansett, kanskje det finnes en type foreldingssak på slike passasjerlister? Etter 3 år kan en få innsyn eller liknende? Hvis ikke får du søke PHS, og arbeide deg oppover til du får tilgang. Eventuelt ta en sommerjobb ved SAS. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hvis du knuller alle damene i Norge, så kommer du til å knulle ho du så også, enten du vet det eller ikke. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er det mulig da? Etter 3 år går det an? Eller finner du bare på nå? Postet av anonym: a82167e665629b46b9b716d2d07f0d90 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Legg merke litt min bruk av ordet kanskje samt en god dose spørsmålstegn. Jeg vet ikke, men passasjerlisten for en flight for tre år siden har vel liten verdi nå. Du vil kanskje møte noen personvernserklæringer på veien, men er du heldig kan du kanskje få tilgang. Jeg vet ikke om det er 3 år, men mye dokumentasjon har en foreldelsestid. Kanskje passasjerlister også har det. Edit: Når du sender mail om å få tilgang, må du appellere til følelsene hos den som leser mailen. Siden historien din er creepy og stalker-aktig, lyv. Eksempel: Hei, dette er en litt merkelig forespørsel, men for tre år siden var jeg på en chartertur til Mallorca. Der møtte jeg en søt jente, vi ble svært godt kjent, og vi utviklet et spesielt forhold. Uheldigvis fikk jeg aldri noen etternavn, så mine forsøk på å finne henne har vært forgjeves. Jeg antar at man ikke kan dele ut passasjerlister til hvem som helst, men jeg vet ærlig talt ikke om noen andre muligheter. Jeg hadde håpet å få en begrenset tilgang. Jeg trenger bare navnet på jenter i alderen 13-16 år. Håper du kan hjelpe meg å finne igjen denne jenta. Det er selvsagt viktig at du vet hvilken flight det var på, eller ihvertfall datoen, og hvilket selskap. Endret 3. mai 2011 av Oscar Lima Delta Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er det mulig da? Etter 3 år går det an? Eller finner du bare på nå? Postet av anonym: a82167e665629b46b9b716d2d07f0d90 Prøvd da vel! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Okay why not, haha. Kommer tilbake til dere etterhvert. Postet av anonym: a82167e665629b46b9b716d2d07f0d90 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Fikk et enkelt svar med at det kunne hun ikke hjelpe meg med. Så tydeligvis ikke mulig det nei. Postet av anonym: a82167e665629b46b9b716d2d07f0d90 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 da er nok løpet kjørt, om det ikke allerede er det da hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå