mads182 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Morsomt, men utrolig kjedelig å angre på slik i ettertid ja... Har selv møtt et par slike "blikk". Man får jo en helt sinnsyk følelse inni seg, en utrolig deilig følelse. Den første jenta var på danskebåten, turte selvfølgelig ikke å ta kontakt... Den andre jenta var også på danskebåten, da tok jeg kontakt. Men grunnen til at denne jenta hadde sett så mye på meg at venninna hennes (BAAAAAH! NEDTUR) hadde funnet meg som interessant. Siste gangen var da jeg spilte bowling... Var ganske stalker da egentlig... Gikk ut av bowlinghallen før jentene (og en hel haug voksne folk) men satt i bilen til de kom ut. Tok skiltnr på bilen (som tilhørte deres bestefar) og dermed var letingen på facebook i gang. Var ikke akkurat så lett å finne, da jenta hadde et annet etternavn enn bestefaren... Men jeg fant jeg fant! :!: Lenke til kommentar
Gjest Gutt_17 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hehe, kult da. Hvordan gikk det fra bilnummer til facebook? Hvordan var prosessen? Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Var ikke direkte lett! Fulgte etter bilen dit den kjørte... Tok så adressen, så da hadde jeg både en adresse og et bilnr. Uheldigvis var bilen registrert ca 70 mil unna der adressen på huset den parkerte ved. Men slik blir det jo ofte med besteforeldre, at de bor et helt annet sted. Lenke til kommentar
Gjest Gutt_17 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Oi, jaha ja. Hvordan fikk du facebook'en hennes da? Tok du kontakt? Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Oi, jaha ja. Hvordan fikk du facebook'en hennes da? Tok du kontakt? Visste navnet hennes (så jo det på bowlingskjermen) samt hvor i Norge bilen var registrert. Så gikk jeg ut i fra at hu måtte bo i område hvor bilen var registrert... Det stemte, så jeg tok kontakt ja! Lenke til kommentar
Gjest Gutt_17 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ah okay da. Videre da? Lenke til kommentar
Gjest Gutt_17 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen med flere tips? Hadde vært morsomt å finne ut hvem hun var, navn eller noe informasjon. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kanskje på tide å gi opp? Lenke til kommentar
Gjest Gutt_17 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Har tenkt tanken ja. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det vil være det eneste fornuftige. Too many fishes in the sea.. Lenke til kommentar
Gjest Gutt_17 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Men du skjønner frustrasjonen? SAS kunne ikke gi passasjerlisten btw. Prøvde noen dager etter at jeg kom hjem. Jeg får vel heller gi opp, men setter pris på tips. Er et par stk. jeg ikke har fått svar fra som faktisk har klart å finne personen. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg skjønner frustrasjonen, ja, men nå er dette flere måneder siden, ikke sant? Det betyr at det bildet du har svidd fast av henne på netthinnen din, begynner å falme, og egentlig er det bare tanken du er tiltrukket av. Det kryr av jenter, og før eller siden er det en ny du er på knærne etter.. og da kanskje en du kan navnet på. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Har hatt samme følelse som trådstarter flere ganger. Jeg er veldig sjenert av meg, så har aldri tatt kontakt. Men det har skjedd meg ganske mange ganger de siste par årene (er 17 nå), så ikke mist motet Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ta med deg denne opplevelsen, og bruk det neste gang du er i lignende situasjon. Da vet du hva du har å «tape» på å IKKE ta kontakt. Tror desverre det er lite du ellers kan få ut av det... Lenke til kommentar
Gjest Gutt_17 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Takk for noen gode innlegg. Er godt å vite at andre er i samme situasjon, dette er på en måte ikke noe man snakker med kompiser om. Setter pris på enda flere svar. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 funnet henne eller? du kunne eventuelt snakket med en stor avis og fortalt historien din der? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Trådstarter her. Og nei jeg har ikke funnet henne. Har vel gitt opp den ganske greit ja. Men det er snart 3 år siden og jeg vil aldri glemme hvordan hun så ut. Sad but true. Random at du posta her nå, Daniboy89 når siste post er fra 2008. Postet av anonym: a82167e665629b46b9b716d2d07f0d90 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 hun har sikkert forandret seg litt nå da, tenk at hun er blitt smell feit Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Tro meg, den snella der har nok ikke lagt på seg et gram haha. Neida, men damn, glemmer henne aldri altså. Well well, en dag kanskje. Postet av anonym: a82167e665629b46b9b716d2d07f0d90 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 haha, kunne tatt samme turen flere ganger og satset på at hun var på turen. Eller sett på overvåkningsvideoene og zoomet inn på bagen hennes for å se hva hun heter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå