___ Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Søkte litt rundt på nettet etter tilbehør til mitt nyinnkjøpte EOS 450D, da jeg snublet over Canon Angle Finder C. Jeg har nettopp kjøpt meg et Manfrotto 190XPROB stativ, som kan justeres i mange morsomme konfigurasjoner, men når man kommer litt lavt blir det litt krøkkete å bruke søkeren for meg som sliter litt med stiv rygg og nakke. Ovenfor nevnte instrument ser jo i så måte ut til å gjøre dette litt mer behagelig, men jeg ønsker ikke å anskaffe meg noe slikt før jeg har forhørt meg litt om noen har erfaringer med denne. Anyone? Hilsen Werner Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Du har jo 450D, og den har Livewiew. Du har ikke prøvd det da ? Tom Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Fungerer bra til det det er beregnet for,får også en forstørrelse på X1.2 på kjøpet,ser tydelig søkerinnholdet. Mitt eksmplar er litt slapp i 360 gradersvridelen må nesten holde den med hånda når jeg skal ta bilder,men bruker den kun i sammenheng med stativ for å slippe og krype på bakken eller koble på vingene. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Men er det nødvendig når du har liveview. Jeg hadde iallfall ikke brydd meg hvis jeg hadde det. Men for meg er en Zigview et bedre alternativ hvis jeg skal kjøpe en alternativ søker. Spesielt på 5D kunne jeg tenkt meg en slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå