WarpX Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Spillene var ihvertfall bedre. Nå for tida er det jo f.eks. EA Games som har kjøpt opp de gode gamle spillselskapene og forsøpler med møkk under gyldne titler. Og det er mye mer fokus på grafikk enn gameplay. Har ikke engang giddet å prøve Crysis pga. dette. Men tror nå ikke jeg vil tilbake til "megapixelert" grafikk da Monkey Island 2 var knall, men når jeg ser grafikken tenker jeg bare "uff..." Ok ble vel litt OT Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 LAN er ikke det samme etter det ble vanlig med ADSL, det er så lite interesse for det nå, syntes jeg. Satte stadig nede hos en kompis før og linka, samla sammen en gjeng og pressa oss inn på soverommet hans og spilte, nå er det nesten ingen som gidder, tipper det har litt med at vi er blitt eldre også, men faen så gøy vi hadde det Ingenting slår et hjemmelan en helg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ved ettertanke så er det jo en LAN-kategori egentlig. Posten flyttes. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Synes lan er like kos enda. Har heldigvis ikke vært på lan med fyll og bråk. Lanet jeg pleide å dra på var et lokal lan med et par hundre deltagere. Det ble for det meste spilt counter-strike og warcraft av forskjellige slag. Var ekstra artig med xbox på storskjerm med DOA og singstar Compo. Blir vel old days lan for meg dette. Har desverre ikke vært på lan på en del år. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Som arrangør av LAN og gjevnlig deltager så har du rett i noe, men aldeles ikke alt. Her i Røros distriktet (KlubbLAN, LANur) så merkes det såklart at gjennomsnittsalderen går ned, men ikke mye. Synes fremdeles det er like morsomt, om ikke mer moro å være på LAN nå som jeg er eldre enn da jeg var *host* 10...*host* LAN handler for meg mest om stemninga, og den er viktig. Når det er på LAN som arrangeres jevnlig, med rundt 100 stykker er somregel 70-80 gjengangere som du bli kjent med etterhvert, kommer det noen fjortissfyllebøtter så tar det ikke så alt for lang tid før det blir sagt ifra til noen blir hivi ut. Ja, WoW har kanskje ødelagt noe av LAN atmosfæren, men når jeg spillte WoW for fullt, så var jeg ikke nødig i å trykke exit for å være med på en runde Dota eller lignende. Enkel løsning til bedre LAN stemning : Sitt med folk du kjenner. Kjenn arangørene og ikke vær idiot nok til å satse på at "noen andre ordner det" om det sitter en fjortiss å leser over skuldra di imens han maser om å få bruke msn. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Når jeg var på old-school lan før fantes det ikke nett der . Vi spelte de_rats og jeepathlon til krampa tok oss . Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Hvordan kan man bli betraktet voksen som 7åring? Eller var du 15 i 2000? Tja undrer på det jeg også. På profilen er han født i '93. Da var Norton Commander var flittig brukt, og nesten ingen hadde hørt om nettet. Du verden tida går kjapt Vel det har seg slik at da jeg var så ung som det, så hadde jeg som jeg enda har, briller som gjør så jeg får STORE øyner right, og forskjellige voksne/voksne ungdommer gikk jo med meg, for de så jo på meg at jeg satt alene hele tiden og at jeg ble mobbet ganske ofte. Så ble jeg ansett som ganske seriøs og voksen iom jeg hadde gått med dem litt. Ferdig med det der ok? Det er sant som det sies. On topic: Ja WoW og andre MMORPG's har tatt vekk en god del av LAN og linking stundene, satt hos noen søskenbarn (wow avhengige som alltid) og den helga ble det IKKE noe LAN spill, BARE WoW og WoW... Det er noe som ødelegger litt innen denne kategorien altså! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Vel, jeg har ofte lan... Selvom vi bare er to stk.... Å si at to stk på et rom ikke er lan er tull, for lan er lan. Det du sikter etter vil jeg heller kalle et dataparty, alà TG. On topic: Ja WoW og andre MMORPG's har tatt vekk en god del av LAN og linking stundene, satt hos noen søskenbarn (wow avhengige som alltid) og den helga ble det IKKE noe LAN spill, BARE WoW og WoW... Det er noe som ødelegger litt innen denne kategorien altså! Unnskyld, men jeg klarer ikke å ta det særiøst. Endret 12. august 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Som da jeg var på DigiLAB'07, var det 2-3 busser med wannabegangster gjeng som prøvde og smelle opp dørene for og banke 4 stykker som de hadde stjelt pcene til, tilogmed purken måtte utrykke, og jeg fikk ikke engang komme UT av bygningen fordi de stod utenfor med balltre. 2-3 busser ja. Du overdriver like mye som catchgamer. Kom to biler, johoii Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Nå har ikke jeg vært på lan på veldig lenge, egentlig fordi jeg ikke er like glad i og spille, har vokst litt fra "data greiene" og bruker fritiden til andre ting. Uansett, så husker jeg hvordan det var "til å begynne med". Vi gikk i 7/8 klasse, sammlet 7-8stk i kjellerstua til en kompis, alle med crt skjermer! Var utrolig gøy! Half Life, Warcraft 3 og grandiosa! Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg kom til og tenke her om dagen på LAN i gamle dager! LAN har fra år 2000 blitt ØDELAGT, med fjortizzer du er fjortiss, måten du skriver på i starten av tråden tyder alt for mye på det. men ot, lan har ikke bare blitt ødelagt med fjortisser spør du meg, lan har blitt ødelagt etter wow mmorpg spill kom inn, som nevnt tidligere. personlig synes jeg det er bedre med litt liv enn en gjeng med nerder som er umulig å få kontakt med når de sitter som støpt foran spillet med lego grafikk og magi krefter. (wow) dette kan jeg si ettersom jeg har vært med på å arrangere en del lan, i det siste, med folketall fra 40 til 80 stk. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 men ot, lan har ikke bare blitt ødelagt med fjortisser spør du meg, lan har blitt ødelagt etter wow mmorpg spill kom inn, som nevnt tidligere. personlig synes jeg det er bedre med litt liv enn en gjeng med nerder som er umulig å få kontakt med når de sitter som støpt foran spillet med lego grafikk og magi krefter. (wow) dette kan jeg si ettersom jeg har vært med på å arrangere en del lan, i det siste, med folketall fra 40 til 80 stk. Einig. Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Husker nå på tg08, Jeg og kompisene mine satt oss fornøyde ned etter å ha koblet opp alt. Så gikkd et en times tid får vi fant ut at vi var så heldige å komme ved siden av 4-5 "wannabe" gangsters som spilte ren bass under hele tg..Dunk,dunk,dunk i fem dager.. Gøy.. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Som da jeg var på DigiLAB'07, var det 2-3 busser med wannabegangster gjeng som prøvde og smelle opp dørene for og banke 4 stykker som de hadde stjelt pcene til, tilogmed purken måtte utrykke, og jeg fikk ikke engang komme UT av bygningen fordi de stod utenfor med balltre. 2-3 busser ja. Du overdriver like mye som catchgamer. Kom to biler, johoii EDIT: Du vinner, det var biler. Jeg hørte det var busser, noe som ble vist tatt vekk fra den annonsen som jeg så på... Så på CG nå at det var biler beklager, sa bare det jeg hørte ser du Endret 12. august 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Syns LAN ble ødelagt da folk begynte å kalle det LAN. I gamle dager het det copy-party. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Mye sant i det du skriver, husker selv når vi satt en 9 stk i kjelleren til en kompis, spilte CS, C&C og NWN langt utpå på natta med brus, pizza og mye latter.. Det var tider, nå er det mere musikk, filmer og online spilling av typen wow osv som skjer.. I følge trådstarter kan ikke dette karakteriseres som LAN Lenke til kommentar
pululf Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg kan ikke si så mye oim dette selv, for jeg har bare vært på to lan før, og har holdt ett selv, alle i år 2008. Jeg syns ikke det var så ille egntlig, med the gathering og TeX (som jeg var på). Det eneste jeg får fnatt av å se er folk som kommer med laptop eller folk som spiller wow... Det er jo fortsatt et lan selv om det bare kommer tre folk pluss deg selv... Det viktigste er jo at man har det gøy med folka, ikke at det skal komme så mange! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg vil faktisk legge skylden på WOW for at alle mine LAN besøk etter det ble sluppet har blitt så og si misslykket. Mang en gang har jeg gledet meg til å spille med kompiser på LAN, men så finner jeg ut at de bare spiller WOW, der også. Jeg stemmer for å koble ut internett på TG, fem timer hver dag. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Online spilling er en stor uting på lan. Riv kabelen ut Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 men ot, lan har ikke bare blitt ødelagt med fjortisser spør du meg, lan har blitt ødelagt etter wow mmorpg spill kom inn, som nevnt tidligere. personlig synes jeg det er bedre med litt liv enn en gjeng med nerder som er umulig å få kontakt med når de sitter som støpt foran spillet med lego grafikk og magi krefter. (wow) dette kan jeg si ettersom jeg har vært med på å arrangere en del lan, i det siste, med folketall fra 40 til 80 stk. Einig. Word. Men hva kvalifiserer dere som "wannabe-gangsters" ? Folk som går med new era-capser, store bukser og gensere ..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå