odah Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei, Tenkte jeg skulle kjøpe ram til min uniwill 259iA3. Lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med det? Trenge pris og sted hvor jeg for kjøpt.. takk Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei, Tenkte jeg skulle kjøpe ram til min uniwill 259iA3. Lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med det? Trenge pris og sted hvor jeg for kjøpt.. takk Komplett sin minnevelger gir svar. Husk at du maks kan ha 1 GB på den maskina, og er den opprinnelig levert med 2 x 256 MB, må du skifte ut begge brikkene. Lenke til kommentar
odah Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 min er levert med 2x 512... ?? går ikke ann å kjøpe mer en det ? bytte begge 2 kanskkje Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) min er levert med 2x 512... ?? går ikke ann å kjøpe mer en det ? bytte begge 2 kanskkje Nei, etter det jeg kan se etter et kort søk, er det maks 1 GB minne, og det er vanligvis hovedkortet sitt brikkesett som begrenser dette. Netshop som solgte denne en gang i tiden (barebone bærbar), oppgir 2 GB. På Uniwill sine sider står det intet spesielt. Uniwill er egentlig det samme som Elitegroup. Bærbare har vanligvis 2 minneplasser, og man må således bytte ut begge om de alt skulle være brukt. Når jeg ellers ser på specs på hovedkort, må dette være en maskin som er minst 4 år gammel. Endret 11. august 2008 av Bolson Lenke til kommentar
odah Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 hei igjen. Stemmer nok det at den er 4 år ca. Det er 2 plass på HK og begge minne som jeg har på pc er på 512mb. Var innom datakjeden idag og spurte etter ram, fikk 1 på 2gb. Særlig, den passer ikke til min pc. hadde den til og med ned ditt.!! pytt pytt, tror jeg må bare tilbake ditt og få pengene tilbake.. Har du noe forslag på om jeg burde bytte ram på den eller ikke ? kunne tenke meg en større HDD og. Men tror kanskje det er like greit å kjøpe ny pc kanskje..?? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Må nok innrømme at 4 år gamle bærbare mer eller mindre har gått ut på datoen. Nå har jeg faktisk en som er 6 år, og som brukes litt av og til. Men den bruker Linux. Nei, jeg ville ikke brukt penger på oppgraderinger. Ikke minst når man langt bedre ytelse for en 6 - 7 000,- kr. Lenke til kommentar
odah Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 takk for hjelpen, skal tenke litt på saken. ellers tusen takk for at du svarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå