TorJH Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Fujitsu Siemens Amillo A6600: 7990,- (Athlon 1,4GHZ, 256MB, 20GB, 8xDVD, 14" TFT, Win XP ++) Medion 1,7: 7990,- (Celeron 1,7GHz, 256MB, 20GB, DVD, 14" TFT XP ++) Er i markedet etter en enkel liten bærbar en... Vanskelig å finne brukt til en fornuftig pris. Kjenner ikke det bærbare tilbudet for tiden. Er dette gode tilbud? Er pc-ene ok, feilrate, service? Er det konkurrenter til under 8000? Takk for alle svar!! Tor (Min første post så jeg håper dette går bra :smile: ) Lenke til kommentar
Fiola Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg er ute i akkurat samme ærend som deg. En billig bærbar, men synes at bruktmarkedet er vanskelig og uforholdsmessig dyrt i forhold til at du på mange måter ikke vet hvilke problemer du eventuellt får med på kjøpet. Fant en test på Siemens Amilo A7600 her : http://www.dinside.no/php/art.php?id=33721 Noen kan kanskje fortelle om likheter og ulikheter mellom disse to maskinene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå