ZoDz Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Okey, prøver meg på denne standarde lysettingen her jeg. Prøver og feiler. Det finner jeg ut av. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det ble litt mørkt syns jeg. Kanskje vis lyset som er på armen hadde vært mer oppe i ansiktet. Fargene var også litt rare, grønn-ish? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Synes du kunne hatt en liten kant linje med lys fra den andre siden også, evt. hårlys ihvertfall. Og grønntoner er nevnt, ellers er det veldig ok =) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det trenger stort format for å være effektivt. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Synes du kunne hatt en liten kant linje med lys fra den andre siden også, evt. hårlys ihvertfall. Og grønntoner er nevnt, ellers er det veldig ok =) Det som er problemet er at jeg ikke får den forbanna reflektoren min til å reflektere lyset fra blitsen. Vet ikke hvorfor den ikke gjør det. Hmms. Skrur jeg bltisen på for mye så over eksponerer jeg annsiktet. Instiller jeg den slik at annsiktet blir riktig eksponert så reflekterer ikke reflektoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå