stonebro Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har laptop med XP på. Dersom jeg skal spille eldre spill (så som f.eks. Red Alert, Starcraft, etc), får jeg opp en merkelig message box, merket "Prompt": "To run this application the resolution of the screen should not be less than 800x600". Okey, fint det, jeg kjører 1280x800. Problemet er bare at det å vise meg denne boksen tydeligvis er så viktig at spillvinduet minimaliseres og jeg blir kasta tilbake til desktop. Dersom jeg klikker OK og prøver å gå inn i spillet igjen, skjer det samme. Ny message box, ny desktop. Dersom jeg ikke trykker OK og prøver å gå inn i spillet igjen, skjer det samme. Ny message box, ny desktop. Kjøring i kompatibilitetsmodus løste ikke problemet. Dessuten har jeg versjoner av gamle C&C spill, Starcraft, og andre gamle hits som skal være tilpassa XP uten kompatibilitetsmodus. Så hva pokker er det retardo-Windows driver med her? Lenke til kommentar
Knast Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Har du prøvd å hake av for 256 farger / 800*600 på kompitabilitetsmodusvinduet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå