Schnell Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 du treng: 2dl sukker 1/2 havregryn 1 ts vaniljesukker 1 dl helmelk 5 dl kveitemjøl 1 ss honning og så blandar du det saman og steikjer det til det er klar og så eter du det. kjempe god og sun rett med masse proteinar som gjer at du får musklar Lenke til kommentar
Knast Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 1/2 havregryn? Dessuten; 1 dl flytende på 7 dl fast? Og 2 dl sukker i en sunn rett? Du mener ts ikke sant? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 det er slik oppskrifta er ja. ja 2 dl sukker, og det er sunt, det inneheld masse proteinar som er kroppas viktigste energikjelde Lenke til kommentar
Traktormannen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 det er slik oppskrifta er ja.ja 2 dl sukker, og det er sunt, det inneheld masse proteinar som er kroppas viktigste energikjelde Tja...proteiner kan vel i store og det hele sies å være kroppens viktigste energikilde (med tanke på mengde) og sukker er 100% karbohydrater, som også er tilfellet med siktet hvetemel. Spent på hvor proteinene skulle komme fra og hvordan du klarer å blande dette til noen form for røre? En skål havregrynsgrøt er vel så bra... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvis jeg skal spise havregryn blander jeg bare dette: Havregryn Rosiner Melk mer trenger man ikke, hva skal man med mel og sukker? hørtes bare kvalmt ut ass Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 eg gløymde 2 dl olivenolje slik det blir ein deig som du steikjer i ogen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det høres litt for fett ut. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 nei det er nesten ingenting feitt og karbohydratar i denne retten. den er kjempegod og kjempesunn og inneholder kun protteinar nesten, som gjer at ein får masse musklar. eg et dette nesten kvar dag og eg har fått masse musklar etter det Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 det er slik oppskrifta er ja.ja 2 dl sukker, og det er sunt, det inneheld masse proteinar som er kroppas viktigste energikjelde åja, sukker inneholder jo hele ... 0gram proteiner per 100 gram sukker.. litt av en kilde du har der ja... Håper for din skyld at du er sarkastisk her.. uansett var det lite morsomt.. 1 Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hele retten inneholder vel ikke mer enn 15g proteiner så håper han er sarkastisk ja 15g proteiner, 300g karbohydrater og 100g fett Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ser på dette som ein tulletråd og stenger den. Reaksjoner tar på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg