Gå til innhold

Hvilken Tattoo syns dere jeg bør velge?


Anbefalte innlegg

Hey, jeg skal få meg tattoo, neste år jeg reiser til bulgaria og har lenge tenkt på å hatt en tattoo fra min favoritt serie Angel (tenkte å bytte A til en E)

 

angelsbitch.jpg

 

 

eller en metallica tattoo siden jeg er en ganske stor fan av dem

 

enten lik denne bare lenger opp metallica-tattoo-68.jpg

 

eller metallica-tattoo-326.jpg

 

en plass på kroppen (nesten samme hvor :D)

Endret av Splaxter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Den første synes jeg ligner på en langhåret pote-utstyrt torsk som bukker, og på hodet har den en stola som ligner på en eller annen smågnager.

 

Jeg hadde i hvert fall ikke valgt den, nei.

 

:cool:

Lenke til kommentar

Tattoo's er en uting som fører til sosial stigma i store deler av samfunnet. Tattoo's er ikke dumt/fælt/dårlig/whateva i seg selv, men majoritetens holdning overfor denne kroppspynten er ikke-aksepterende.

 

Men for all del, vil man ha oppmerksomhet, positiv som dårlig, så er tattoo en ting å skaffe seg... Men husk, sosial stigma...

Lenke til kommentar
Tattoo's er en uting som fører til sosial stigma i store deler av samfunnet. Tattoo's er ikke dumt/fælt/dårlig/whateva i seg selv, men majoritetens holdning overfor denne kroppspynten er ikke-aksepterende.

 

Men for all del, vil man ha oppmerksomhet, positiv som dårlig, så er tattoo en ting å skaffe seg... Men husk, sosial stigma...

Tøv og tull. Det kommer helt og totalt an på tatoveringen.
Lenke til kommentar

Det virker ikke som om noen av tatoveringene er noe spesielt for deg, så med mindre du trenger en unnskyldning til å painte kroppen din for alltid, ville jeg ventet til jeg fant noe som virkelig betydde noe for meg.

 

Den første tatoveringen ser ut som en pokemon, og hvor mange uker tar det før du blir lei av de to andre?

Lenke til kommentar
Tattoo's er en uting som fører til sosial stigma i store deler av samfunnet. Tattoo's er ikke dumt/fælt/dårlig/whateva i seg selv, men majoritetens holdning overfor denne kroppspynten er ikke-aksepterende.

 

Men for all del, vil man ha oppmerksomhet, positiv som dårlig, så er tattoo en ting å skaffe seg... Men husk, sosial stigma...

Tøv og tull. Det kommer helt og totalt an på tatoveringen.

 

Uenig. Majoriteten ser enten tatovering, eller ikke tatovering. Man er enten en som tatoverer seg, eller så er man det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...