Splaxter Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Hey, jeg skal få meg tattoo, neste år jeg reiser til bulgaria og har lenge tenkt på å hatt en tattoo fra min favoritt serie Angel (tenkte å bytte A til en E) eller en metallica tattoo siden jeg er en ganske stor fan av dem enten lik denne bare lenger opp eller en plass på kroppen (nesten samme hvor ) Endret 11. august 2008 av Splaxter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 grantert den første! ikke ta band logoer navn... vær veldig nøye på hvilken tatt sjappe du velger i bulgaria. Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 11. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 grantert den første!ikke ta band logoer navn... vær veldig nøye på hvilken tatt sjappe du velger i bulgaria. hvorfor ikke band logoer eller navn? og vil gjerne ha andre enn NIrD's mening Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 grantert den første!ikke ta band logoer navn... vær veldig nøye på hvilken tatt sjappe du velger i bulgaria. Enig. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Når du må spørre hvilke av tre alternativer du skal ha på kroppen resten av livet, hadde jeg ikke valgt noen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Når du må spørre hvilke av tre alternativer du skal ha på kroppen resten av livet, hadde jeg ikke valgt noen. Agreed. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Og trenger du våres mening til å velge så mener jeg imo at du ikke har funnet motivet i det hele tatt. Endret 12. august 2008 av B-Real Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 12. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 jeg er ganske sikker på hvilken jeg skal ha, men ville bare hører om det var dumt å få den og den ,men okey jeg var veldig sikker på den første Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Den første synes jeg ligner på en langhåret pote-utstyrt torsk som bukker, og på hodet har den en stola som ligner på en eller annen smågnager. Jeg hadde i hvert fall ikke valgt den, nei. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Og ikke tattover deg utenlands. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Tattoo's er en uting som fører til sosial stigma i store deler av samfunnet. Tattoo's er ikke dumt/fælt/dårlig/whateva i seg selv, men majoritetens holdning overfor denne kroppspynten er ikke-aksepterende. Men for all del, vil man ha oppmerksomhet, positiv som dårlig, så er tattoo en ting å skaffe seg... Men husk, sosial stigma... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Tattoo's er en uting som fører til sosial stigma i store deler av samfunnet. Tattoo's er ikke dumt/fælt/dårlig/whateva i seg selv, men majoritetens holdning overfor denne kroppspynten er ikke-aksepterende. Men for all del, vil man ha oppmerksomhet, positiv som dårlig, så er tattoo en ting å skaffe seg... Men husk, sosial stigma... Tøv og tull. Det kommer helt og totalt an på tatoveringen. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Det virker ikke som om noen av tatoveringene er noe spesielt for deg, så med mindre du trenger en unnskyldning til å painte kroppen din for alltid, ville jeg ventet til jeg fant noe som virkelig betydde noe for meg. Den første tatoveringen ser ut som en pokemon, og hvor mange uker tar det før du blir lei av de to andre? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Tattoo's er en uting som fører til sosial stigma i store deler av samfunnet. Tattoo's er ikke dumt/fælt/dårlig/whateva i seg selv, men majoritetens holdning overfor denne kroppspynten er ikke-aksepterende. Men for all del, vil man ha oppmerksomhet, positiv som dårlig, så er tattoo en ting å skaffe seg... Men husk, sosial stigma... Tøv og tull. Det kommer helt og totalt an på tatoveringen. Uenig. Majoriteten ser enten tatovering, eller ikke tatovering. Man er enten en som tatoverer seg, eller så er man det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå