Thorin Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 jeg ser begge alternativene men er ikke sikker på om de passer sammen .dimm på kabbiz. skyhawk aluminium med vindu asp site. får ikke direkte link . vent litt kommer med edit når jeg finner Dimensjoner: 485x200x410mm (HxBxD) h20 system : http://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=A...=A1604&toc=5415 Chassis requirement: (If you are not using Xaser II Series chassis, please check the space of your chassis in advance) 1. Chassis Dim.: H20.6?xW8.1?xD18.6? 2. Copper Radiator clearance requirement: H3.6?Xw5.7?xD4.0?from the base to Driver bay 3. Water Pump clearance requirement: H4.7?xW5.3?xD2.0? inside the chassis. 4. Thermaltake Xaser II and Xaser III Series cases are recommended for AquariusII? System (neh. er ikke dum selvom det virker sånn og jeg har ikke lyst på de Xaser kabinettene, vil ha SKYHAWK ! Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 ja, ingen problem, den vifta som står på radiatoren er en 80-vifte, så du kan sette den fremfor harddisken(e) din(e) eller bake under cpu, berre skru av den støgge luft-kanalen der bake.. men det der er vel egentlig ikke noen super-kjøling, men det er jo en grei ingangsbilett til vannkjølingens spennende verden... Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 ja , det var det jeg også tenkte. har heller ikke noen planer om og overklokke noe seriøst..... hvor masse vil henge utenfor kabinettet da ??? bare reserve tanken hvis jeg har forstått? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 ja , det var det jeg også tenkte. har heller ikke noen planer om og overklokke noe seriøst..... hvor masse vil henge utenfor kabinettet da ??? bare reserve tanken hvis jeg har forstått? Det er bare reservetanken som skal være utenfor ja. Men den trenger du ikke ha på. Test av kjølingen her på overklokking.no kan du lese her Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 tusen takk for hjelpen ... men linken var funket ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå