Gal_ape Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Når jeg var i tyskland for en to ukers tid siden, kjøpte meg en JamMate a25 Primus midi-kontroller og kombinert audio interference. Kjøpte og da en mikrofon slik at jeg forhåpentligvis kan spille inn stemme/sang whatever. Nå er problemet det at jeg ikke vet hvordan jeg skal få lyd fra mikrofonen inn på pcn via denne 'interferencen'. Er det noen som kan hjelpe meg? *EDIT* Fant jo ut at det heter interface og ikke interference! Dette hjelper meg nok påvei! edit: og jeg bruker cubase SX3 Endret 12. august 2008 av Thappaz Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Okei, på tide at du får litt hjelp kansje. Hvilken Audio Interface har du, og hvilken mikrofon har du? Dette må jeg vite får å enklest mulig kunne hjelpe deg. Endret 20. august 2008 av Jnz Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Bruker et kombinert midi-keyboard og audio interface. JamMate Primus a25 er merket. Mirkofonen er en Samson Q4. Vet ikke om dette sier deg så mye, da jeg selv tror at problemet ligger i driverne på datamaskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå