Gå til innhold

Diktafon til forelesninger

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg tenkte at jeg skulle skaffe meg en diktafon slik at jeg kan ta opp forelesninger.

Er det noen som har erfarning med dette, fungerer det? (rett og slett ved å legge den foran seg på pulten?)

Hvordan blir kvaliteten, blir denne "for mye"?

http://www.diktafoner.no/shop.asp?p=283987...&imgActive=

Ellers andre ideer om hvor jeg kan skaffe meg dette, gjerne butikker slik at jeg kan kjøpe en snarest.

Clasohlson har et par, men vet ikke hvordan kvaliteten er på de..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fins jo endel mp3-spillere med diktafon. Har dessverre ikke noe link til deg, men det skal vel kunne stå i specs. Om kvaliteten er den beste tviler jeg på, men det er jo bare forelesning, ikke akkurat muntlig eksamen.

Mp3/mobil som diktafon fungerer dårlig i min erfaring, skulle derfor hatt en skikkelig, som lett overfører filer til pc'n, så jeg kan organisere og lytte gjennom effektivt, samtidig som luydkvaliteten gjør at det blir lett å gjennomgå foredraget.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en på Sonysenteret til ca 2000kr, men den ble kun brukt på kortere avstand. ca 2m. Da funket det upåklagelig, tror det var noen innstillinger på lengre avstand også, sånt burde forhandler vite. Filoverføringen var veldig tungvint, måtte bruke Sonyprogrammet og hente ut filene som måtte konverteres hvis jeg ville høre dem på mp3-spilleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...