Gå til innhold

freeloader er ikke bra å bruke


Brus81

Anbefalte innlegg

freeloader er ikke bra å bruke det blir kjedelig å spille og til slutt vriker ikke super smash bros brawl lenger

jeg har selv blitt ferdig med spillet og skaffet alle spillerene alene og uten koder

de som ikke har freeloader

DERE BURDE GRUE DERE TIL TABUU!

han er møkkavanskelig assa

 

uansett friend coden min ti Wi-Fi Connection på Super Smash Bros. Brawl er

 

Brukernavn:MECH

Friend Code:3695-1996-2318

 

************************************************************

:dont be scared of fights Super Smash Bros. Brawl got a lot:

************************************************************

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan det bli kjedelig å bruke en freeloader? Det er et tilbehør, ikke et spill..

Super Smash Bros. Brawl fungerer mest sannsynlig fordi du har oppdatert til ny firmware på wii`en, hvis ikke: sjekk freeloaderen for riper.

 

de som ikke har freeloader

DERE BURDE GRUE DERE TIL TABUU!

han er møkkavanskelig assa

uansett friend coden min ti Wi-Fi Connection på Super Smash Bros. Brawl er

 

Brukernavn:MECH

Friend Code:3695-1996-2318

 

Du begynner med å klage på freeloaderen og sier at super smash bros sluttet å funke hos deg, og avslutter med friend coden din :ermm:

 

jeg har selv blitt ferdig med spillet og skaffet alle spillerene alene og uten koder

 

Gratulerer, ingen koder :yes:

Lenke til kommentar

Først klager du på Freeloaderen, så sier du at Tabuu er for vanskelig? Og hva Freeloaderen å gjøre med ¨å åpne alle folkene? Jeg har ikke Freeloader, men jeg har alle folkene (åpnet på egenhånd) og har banket Tabuu flere ganger uten problem. Slet en del i begynnelsen, men etter å ha studert ham en stund er han skuffende enkel.

 

Du har vel for forresten fått med det ag SSBB har vært ute her i Norge ganske lenge allerede?

Lenke til kommentar

yupp ganske lett egentlig men det der med freeloaderen er sant det skjedde med en venn Oo

og det er ikke så spesielt alt om wiikoder går på freeloader freeloader freeloader hele tia

umulig å finne koder som ikke er freeloader jo

 

LOL!

Endret av Brus81
Lenke til kommentar
Først klager du på Freeloaderen, så sier du at Tabuu er for vanskelig? Og hva Freeloaderen å gjøre med ¨å åpne alle folkene? Jeg har ikke Freeloader, men jeg har alle folkene (åpnet på egenhånd) og har banket Tabuu flere ganger uten problem. Slet en del i begynnelsen, men etter å ha studert ham en stund er han skuffende enkel.

 

Du har vel for forresten fått med det ag SSBB har vært ute her i Norge ganske lenge allerede?

ja vet det jeg har alle spillerene jeg og men fy f tabuu mente jeg var vanskelig i starten jeg har selv banket tabuu 10-20 ganger på intense nå da!

Lenke til kommentar
Hvordan kan det bli kjedelig å bruke en freeloader? Det er et tilbehør, ikke et spill..

Super Smash Bros. Brawl fungerer mest sannsynlig fordi du har oppdatert til ny firmware på wii`en, hvis ikke: sjekk freeloaderen for riper.

 

de som ikke har freeloader

DERE BURDE GRUE DERE TIL TABUU!

han er møkkavanskelig assa

uansett friend coden min ti Wi-Fi Connection på Super Smash Bros. Brawl er

 

Brukernavn:MECH

Friend Code:3695-1996-2318

 

Du begynner med å klage på freeloaderen og sier at super smash bros sluttet å funke hos deg, og avslutter med friend coden din :ermm:

 

jeg har selv blitt ferdig med spillet og skaffet alle spillerene alene og uten koder

 

Gratulerer, ingen koder :yes:

errm jeg har ikke freeloader...

så dumt å tro på noe før man vet noe av det men det er ok jeg syns selv jeg er litt dust...

:thumbup:

Lenke til kommentar
Hvordan kan det bli kjedelig å bruke en freeloader? Det er et tilbehør, ikke et spill..

Super Smash Bros. Brawl fungerer mest sannsynlig fordi du har oppdatert til ny firmware på wii`en, hvis ikke: sjekk freeloaderen for riper.

 

de som ikke har freeloader

DERE BURDE GRUE DERE TIL TABUU!

han er møkkavanskelig assa

uansett friend coden min ti Wi-Fi Connection på Super Smash Bros. Brawl er

 

Brukernavn:MECH

Friend Code:3695-1996-2318

 

Du begynner med å klage på freeloaderen og sier at super smash bros sluttet å funke hos deg, og avslutter med friend coden din :ermm:

 

jeg har selv blitt ferdig med spillet og skaffet alle spillerene alene og uten koder

 

Gratulerer, ingen koder :yes:

errm jeg har ikke freeloader...

så dumt å tro på noe før man vet noe av det men det er ok jeg syns selv jeg er litt dust...

:thumbup:

 

Du kan gi deg med dobbelposting...og VERTFALL med trippelposting!! :mad:

Lenke til kommentar

Vel, jeg har freeloader, og var forsiktig og har ikke oppdatert Wiien min (noe jeg ikke vil eller behøver, heller), dermed fungerer freeloaderen min helt fint =) Bosser i Brawl har ingenting med freeloader å gjøre, og alle kan runne spillet uten koder, iallefall på easy. Så freeloader er bra å bruke hvis du importerer et region-låst spill du vil ha tidlig og er forsiktig med oppdateringer som kommer til Wiien.

 

/thread

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...