magneman Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvordan finner man ut av systeminformasjonen (skjermnavnet, grafikk-kort, drivere osv) i Kjør? Trodde det var msconfig men finner det ikke der, så hva skal jeg skrive i Kjør? Må finne ut navnet på en skjerm. (Windows XP home edition) Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 bruk SIW: http://www.gtopala.com/siw-download.html men denne viser ikke drivere. da bør du google etter " Aida32 " den viste driveren og nedlastingssted, men jeg tror den er forsvunnet. ellers kan du finne disse i kontrollpanel>system>enhetsbehandling lykke til Lenke til kommentar
magneman Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Bare av ren nysgjerrighet, går det ikke an å Kjøre ett eller annet slags program for å få opp systeminformasjon? Er helt bombesikker på at det går an. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Prøv Start -> Kjør -> msinfo32 Lenke til kommentar
magneman Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Merkelig nok står ikke skjermnavnet i Enhetsbehandling eller Systeminformasjon. I Enhetsbehandlig står det bare Plug and Play skjerm, og i Systeminformasjonen er det mer info angående skjermkortet enn selve skjermen, skjermnavnet står ikke i Systeminformasjonen heller. Hvordan skal jeg finne ut av skjermnavnet da? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 i SIW står den kanskje under hardware>video>monitor ( hos meg står den oppført ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Merkelig nok står ikke skjermnavnet i Enhetsbehandling eller Systeminformasjon.I Enhetsbehandlig står det bare Plug and Play skjerm, og i Systeminformasjonen er det mer info angående skjermkortet enn selve skjermen, skjermnavnet står ikke i Systeminformasjonen heller. Hvordan skal jeg finne ut av skjermnavnet da? Har du ikke lagt inn driverne til skjermen, så brukes en PnP skjerm... Finnes der ikke en klistrelapp på selve skjerme som du kan lese av? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 I dxdiag ( start->run ) finner du en del info, og systeminfo skrevet i et CMD-vindu gir også noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå