silverlit Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 hei har sett greier om dyretolk overalt i det siste og det frister og lære litt om denne "magiske" kunnskapen... nu vel, noen som vet og vil si litt om hvordan man gjør det eller noe sånt? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Dyretolking eller "snakke med dyr" er svindel. Hold deg langt unna folk som skal ta penger for det eller kan lære deg å kommunisere med dyr for penger. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 http://www.dyrekommunikasjon.no/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ser hun anbefaler boken ” På talefot med hunden, de dempende signalene” på den siden. Har lest den, ganske nyttig bok. Men det med telepati er nok ikke noe å satse på. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Som mushi nevner - de som påstår at de faktisk kan prate med hunden, prater nok bare bullshit. Da er jeg mer fan av Turid Rugaas' metode, som da går på å tolke alle(eller flesteparten av) de signalene hunden bruker. Lenke til kommentar
silverlit Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 tenkte meg det jå. Lenke til kommentar
kawa9 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har meget god erfaring med dyrekommunikasjon, og har gått kurs hos henne som driver www.lotusgaarden.com du kan finne en artikkel om henne på www.krystallkulen.no Etter jeg gikk på det kurset har jeg fått en mye bedre forståelse av mine dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå