Luggruff Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Er det noen som vet hvilke krav Tele2 (Sheriff) stiller i kredittsjekken sin? Jeg er student og besto den ikke. Har ingen betalingsanmerkninger eller dårlig kundeforhold til noen. Men hvis de stiller krav til skattbar inntekt er jo det grunnen. Irriterende at jeg ikke får bytta fra OneCall. Høres rart ut. Hadde 20 000kr i inntekt i fjord (Altså bare frigrensa), ikke noe problem i det hele tatt. Har nå snakka med både Tele2 og Lindorff, og kundebehandleren hos Tele2 mente du ikke ville bestått kredittsjekken bare pga. de 20 000... Jeg hadde ingen betalingsanmerkninger, men lav inntekt (flere ganger høyere enn 20 000) - og ble avvist pga. sistnevnte. Har du vært kunde hos Tele2 før? Hun sa dette kunne bidra til grønt lys, ettersom de ser at du har greid å betale regningene tidligere, på tross av lav inntekt. Jeg ba om å få dokumentere betalte fakturaer i 1,5 år hos min nåværende leverandør, men det spilte ingen rolle - "kredittsjekken er automatisk". Hvis de ikke vil ha pengene mine, skal de få slippe!! du kan be om en manuell kredittsjekk, hvis kundebehandleren mener dette ikke er mulig er det bare å be om å få snakke med noen dalig leder eller noe isteden (får du et nei, hør eventuellt hvis kundebehandleren kan høre selv med noen leder som muligens veit litt mer.. kundebehandlere slik telefonselgere jobber oftest ikke på samme sted lenge) Lenke til kommentar
deer Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 du kan be om en manuell kredittsjekk, hvis kundebehandleren mener dette ikke er mulig er det bare å be om å få snakke med noen dalig leder eller noe isteden (får du et nei, hør eventuellt hvis kundebehandleren kan høre selv med noen leder som muligens veit litt mer.. kundebehandlere slik telefonselgere jobber oftest ikke på samme sted lenge)Hun utførte kredittsjekken på meg, og jeg besto ikke - på tross av ingen betalingsanmerkninger... Problemet de har skapt seg er at dette abonnementet MÅ bestilles på nettet, så om jeg så sto der med en million på konto ville jeg ikke få abonnement dersom kredittsjekken basert på 2007 ikke ble bestått. Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 jo når den er det, men ikke når prosessen starter. Slik var det med den gammle iPhone versjonen i hvertfall. Man kan ha PIN kode på SIM-kortet når man jailbreaker en iPhone 3G. Står bare at det kan være en fordel å ha den avslått, da du slipper å taste den inn 2 ganger under prosessen eller noe sånt. Jailbreaket selv min iPhone 3G 2.1 for 2 dager siden med Tele2 Sheriff og PIN kode PÅ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå