Kurt Grusom Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Så denne litt sent gitt.. Er nå i gang med å eksponere min 24-bilders ISO 3200 sort/hvitt-film. Meget artig challenge Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ble en 36 bilders fargefilm og 24 bilders s/h på meg i går. Skal "fremkalle" sistnevne etterpå; fargefilmen er "butikk". Resten av helgen gikk med til andre oppgaver av fotografisk karakter .... Galleritråden kommer rett over midnatt. Tom òg? Skulle ikke bare være en rull per dag? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 [*]Bestem deg for om du har en 24 eller 36 bilders "film" i kameraet*. *) Ettersom vi simulerer et kamera med "film", så setter det en begrensing på antall bilder du kan ta før "filmen" er brukt opp. Reglene er enkle: [*]Du skal eksponere minst en "film" (24 eller 36) i løpet av utfordringen. Du kan eksponerer maks. en "film" per dag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Ble en 36 bilders fargefilm og 24 bilders s/h på meg i går. Skal "fremkalle" sistnevne etterpå; fargefilmen er "butikk". Resten av helgen gikk med til andre oppgaver av fotografisk karakter .... Galleritråden kommer rett over midnatt. Tom òg? Skulle ikke bare være en rull per dag? Ooops - sant nok. Da er det første rull som gjelder. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ingen s/h fra deg (Du feiger sikkert ut å konverterer fra farge til s/h ) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Ingen s/h fra deg (Du feiger sikkert ut å konverterer fra farge til s/h ) Det var metoden jeg brukte; ja. Tok alle bildene opp i ACR og satte saturation til -100 da jeg hadde brukt RAW. Får legge ut de bildene i bildekritikken istedet da Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Mekk en innleveringstråd da Ble kun en serie på meg Syns det blir feil av meg å gjøre slik, får heller ta det litt på sparket senere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Mekk en innleveringstråd da Ble kun en serie på meg Syns det blir feil av meg å gjøre slik, får heller ta det litt på sparket senere. Den kommer 22 minutter (sånn ca.) Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Og nå er galleri-tråden er på plass. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå