Unin Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Då min noværande pc synger på siste vers, ser eg etter ein ny. Eg har vert misfornøgd med at den eg har for øyeblikket til tider støyer mykje, og ønsker få dette best mulig, uten at eg bruker usaklig mykje penger på det Eg forventer ikkje at det er stille som graven når eg legg øyret inntil kabinettet, men eg opplever per i dag at pcen min støyer mykje meir enn alle andre sine pcer Har i utgangspunktet tenkt å la norek bygge pcen for meg, då eg har forhandlerstatus der. Dermed er det greitt om det er varer norek har på lager, skulle vel vere samme som komplett har..? Lettaste er vel gjerne å bruke http://www.komplett.no/k/cl.aspx?bn=10310 Først det eg ikkje treng: Eg har ikkje tenkt å overklokke min pc, så trenger ikkje ta høgde for dette. Eg har ein 24" skjerm frå dell per i dag, er fornøgd med den - Denne har også det eg treng av tilkoblingsmuligheter til minnekort og usb-hub. Har vidare ei mx518 og ein icemat, så det skal fungere ok. Trenger nytt tastatur Per i dag spelar eg kun WoW, HL2, Civ4, men ser for meg at eg gjerne kjem til å endre preferanser der når utstyret blir bedre.. AoC er nok aktuelt, alle nye blizzardspill når dei kjem, osv. Eg trenger ikkje å køyre crysis på max (det er vel av det mest krevande såvidt eg har forstått), men eg ønsker ha muligheten til å gjerne spille det I tillegg til at eg skal spele litt, så blir den såklart brukt veldig mykje til reint fjas, men det regner eg med ein kvar spill-pc takler. Oppgraderingsmuligheter bør vere til stede, gjerne med utvidingsmuligheter på ram-biten. Eg må også kunne koble til ein ekstra skjerm, samt at det bør vere hdmi-utgang (med mindre det går å få overgang frå dvi? dette har eg ikkje greie på. Tenker på at eg har projektor som takler 720p, og at eg gjerne vil kunne nytte denne til tider). dvd-brenner - ser ikkje for meg at eg kjem til å trenge blueray med det første, og når eg kjem til å trenge det har sikkert prisen gått godt ned AMD/Intel: Eg veit ikkje, har det mykje å sei? Best mulig for pengane og forholdsvis stillegåande er greitt for meg Pris: oppmot 7k (inkl mva). For å forsikre meg: Ved å få pc ferdigbygd slik så vil eg ha garanti på heile pcen, ikkje komponent for komponent? Lenke til kommentar
Unin Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 og forresten, ønsker eit nøytralt kabinett, det skal gjere jobben godt, men trenger på ingen måte neonlys Lenke til kommentar
Unin Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Ellers noko eg har glømt å spesifisere? Er eg evt utenfor budsjett? Eg er ikkje akkurat oppdatert på hardware-fronten. Har høgtalersett også btw. Lenke til kommentar
Unin Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Korleis ser desse komponentane ut i forhold til kvarandre? Consept S775 Core2 Duo - Miljøgebyr 40.00 pr stk kommer i tillegg. Varenr.: 315105 Strømkabel PC m/Jord 2m Nero 8 OEM Vista kompatibel CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD, Musmatte Blå 4/6mm Støtsikker PC-eske Cooler Master Mystique 631, Sort NorthQ 4775-500BULK, ATX 500W, 120mm MSI P45 NEO-F, P45, Socket-775, DDR2, Intel Core™ 2 Duo E8500 3.16GHz, Socket Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, XFX GeForce 9600GT 650M 512MB GDDR3, Samsung SpinPoint F1 750GB SATA2 USB2 multikortleser 3.5" sort for Samsung DVD-brenner SH-S202J IDE MS COA Label Windows MS MANUALS Win Vista Business MS Win Vista Ultimate Norsk MS ROYALTY Vista Business Logitech Deluxe 250 Keyboard NO Garanti 3 år - Sende inn, Support - Norek sin egen support telefon Lagerstatus: 1 på lager Fikk ikkje linka frå norek :/ Lenke til kommentar
Unin Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Gjekk vekk frå norek, dei måtte ha 2 veker grunna stor kø på pcer som skal bli bygd. Korleis ser denne frå Netshop.no ut i forhold mine behov? Er det noko som er heilt på trynet her, og unødvendig brukte penger? Evt, har eg noko stor flaskehals? 1 stk. Produksjon og testing av PC stasjonær (På lager 100+) 1 stk. NetShop 3 års PC garanti for stasjonære/kampanje modeller (På lager 20+) 1 stk. MIST Miditower, "Define", Sort/Titangrå (På lager 20+) 1 stk. LC Power 550W "Silent Giant-Green Power" 14cm vifte 20/24 (På lager 6) 1 stk. FOX+ X38A Digital Life DDR2/DDR3 -S 775 3xPCIex16, 2X1394a, 6XSATA, 2XeSATA, 7.1 (På lager 20+) 1 stk. Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz Socket775 6MB, BOXED m/vifte 1333Mhz (På lager 20+) 1 stk. Mushkin DDR2 4096MB enhanced Memory EM2-6400 2x2048MB 800MHz. (5-5-5-18) (På lager 20+) 1 stk. Seagate 750GB IDE ATA/100 7200RPM Barracuda 7200.10 16MB cache (På lager 4) 1 stk. Club3D HD4870 512 MB GDDR5 PCIe 2.0 ATI RV770 XT, GS750 MHz, Kun Produksjon (På lager 5) 1 stk. Optiarc / NEC DVD-brenner AD-7200S SATA Dual layer, sort bulk (Ubekreftet 14.08.2008) 1 stk. MIST tastatur, "Oghma", Aluminium, Sort (På lager 100+) 1 stk. Microsoft Windows Vista Home Premium OEM Norsk versjon 32-bit DVD-versjon, SP1 (På lager 3) Går ein god tusing over budsjett her i utgangspunktet, men forstår at eg må ha 4gb ram om eg skal kjøre vista, og eg tar ikkje sjansen på at eg får godkjent den gamle xp-keyen min på ein ny pc... Mulig eg bør tenke på å skifte Kva kunne spart meg penger? Håper på eit kjapt svar her Mvh Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå