Falsk Admin Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvordan kan jeg lage en spoiler på hjemmesiden min. (en som er helt lik den som er her på diskusjon.no) (i html) Lenke til kommentar
Epower Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 <script language="JavaScript" type="text/javascript"><!-- function openClose(id) { var obj = ""; // Check browser compatibility if(document.getElementById) obj = document.getElementById(id).style; else if(document.all) obj = document.all[id]; else if(document.layers) obj = document.layers[id]; else return 1; // Do the magic if(obj.display == "") obj.display = "none"; else if(obj.display != "none") obj.display = "none"; else obj.display = "block"; } //--> </script> <style type="text/css"> .spoilertop { background: #E4EAF2 url(https://www.diskusjon.no/style_images/css_img_spoiler.gif) no-repeat right; border: 1px dotted #000; color: #000; width: 90%; font-weight: bold; font-size: 10px; margin: 8px auto 0 auto; padding: 4px; cursor: pointer; } .spoilermain { background: #FAFCFE; border: 1px dotted #000; border-top: 0; color: #465584; width: 90%; padding: 4px; margin: 0 auto 8px auto; } </style> <div class="spoilertop" onClick="openClose('c95493e64553699842777a68eeee953c')" style="font-weight: bold"><u>Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor</u></div> <div class="spoilermain" id="c95493e64553699842777a68eeee953c" style="display:none">Some hidden text</div> Lenke til kommentar
Leatherass Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Enn om jeg ønsker at den skal åpne på klikk, men ikke lukkes ved et nytt klikk? Da tenker jeg primært at jeg skal ha et webform inne i en heading som skal komme fra når jeg klikker, men fortsatt ikke forsvinne når jeg prøver å fylle det ut. Takk! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) function Show(Id) { var V = document.getElementById(Id); if(V.style.display == "none") { V.style.display = ""; } } <a href="java script:Show('test');">test</a> <div id="test" style="display: none;"> <p>funker dette?</p> </div> Edit: Så må du skrive "javascript", og ikke "java script". Endret 13. november 2008 av Jooakim Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Tsjaizer Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hva er en spoiler? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 dette er en spoiler Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 function Show(Id) { var V = document.getElementById(Id); if(V.style.display == "none") { V.style.display = ""; } } *snip* Hvordan kan man bruke samme link til og skjule et element etter at det er blitt åpnet? - med denne metoden.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 function ShowHide(Id) { var V = document.getElementById(Id); if(V.style.display == "none") { V.style.display = ""; } else { V.style.display = "none"; } } Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 ja fan, det tenkte jeg ikke på - takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå