Josten Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har tenkt å skaffe meg adsl (surfer fortsatt på 64 kbit/s). Tele2 har tydeligvis et veldig bra tilbud med 704/128 for 339 per måned uten begrensning. Noen som har tele2 som leverandør og har noen erfaring med dem? lang nedetid, tid fra man har bestilt til man får, reell hastighet osv. Lenke til kommentar
QXLNO Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 veldig bra, men ville kjøpt nextgentel. mye mye bedre Lenke til kommentar
Josten Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 vurderer også 704 kbit linja til ngt, men den er dyrere og i og med at jeg ikke har erfaring med noen av dem kunne det være litt greit med erfaringer. Har hørt mye positivt om ngt, men har ikke hørt noe om tele2, verken positivt eller negativt Lenke til kommentar
fredster Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hittil har jeg nesten ikke noe som helst å utsette på Tele2. Dog er det en ulempe at du ikke kan sende/motta større mail enn 10 mb. (tror jeg det var). Til tider kan det være upraktisk, men skitt au !! Man får bare tilpasse mailene sine og dele de opp deretter. Det andre er ett problem som nok ikke er Tele2 sin feil, men når/hvis du bestiller fra de så spør hvor lang tid/hvor du kan henvende deg hvis modemet du får fra de ikke fungerer lengere.... Det er desverre ikke bare jeg som har fått det påfølgende problemet, men jeg vil bare understreke en gang til at det nok ikke er Tele2 sin skyld (den ligger nok hos Zyxel...) !! Modemet mitt begynte plutselig å kutte linjen oftere og oftere, og nå kan jeg ikke være på nett lengere enn ca. 30 sek om gangen (da tar det 1 - 1,5 min. før den er oppe igjen) :-? . Jeg ringte til support avd. som forøvrig har VELDIG kort ventetid og hyggelige i tillegg til dyktige folk. Vi kom frem til (etter lengere tids logging av linjen min) at det nok er modemet som må ta "skylden". Men det å få ett nytt modem viste seg å være ett problem. Det eneste skikkelige negative jeg kan si er at EN av de jeg har snakket med på k.service, bør vekk !! Han sa nemlig at; "nei, du kan ikke få ett nytt modem selv om det vi sendte deg ikke fungerer !!!" Hva f... mener han med det ? , er ett naturlig spørsmål da. Jeg mailet dette til Adm. dir., og det tok 2-to timer før en ringte og sa at de skal sende ett nytt modem . Har ventet i to dager, men det er tross alt helg.... Oppsummert vil jeg si at du bør velge Tele2 fordi: De er billige, har bra hastighet, god kundeservice (bortsett fra han ene, men ok...), kort ventetid på telefonen, og til slutt; DET ER IKKE TELENOR !!!! Mvh Fredster Lenke til kommentar
Josten Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Ah! flott . Then tele2 it is. Hvis ikke noen andre kommer med supertilbud på tampen da Lenke til kommentar
leffa Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 http://www.nextgentel.no/ownersbuy/privat/ Meget fine priser på 2mbit i alle fall. for å få dei prisane der må man være medlem av ownersbuymedlemskapet kosta 150 kr året. men får også rabatta på fasttelefon og 30-40 prosent på bilrekvisita hos Dekkmann. så de er verdt pengane i alle fall http://www.ownersbuy.no/intro/[email protected] Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Tele2 Har mindre Kunder å stor nett dvs Lavere Latency og mere stabil latency og MS NGT har begynt og få masse problemer med Latencyen Kundeservicen til NGT må faen være den største dritten som er. Like ille som avidialfanett. ville gått for Tele2 Har ikke hørt noe om downtime heller Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hold dere borte fra Tele2. De er like arrogante som Telenor. Har hørt om flere som har problemer med måten de fakturerer på. Forsøker å ta betalt for tjenester som kunden forlengst har avsluttet. Får de først kloa i deg er det vanskelig å komme seg ut av favntaket deres. Så styr unna Tele2 Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Naboen har hatt tele 2 i vel et par måneder snart.. Har ikke hatt noen problemer enda. Sjekket hastighet på itavisen osv, og alt fungerer bra (enda) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå