Fear the Scare Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Morn, jeg fikk beskjed da jeg kjøpte PSP'en min. at den skal lades i 16 timer, men den har sluttet å indikerer at den lader`(etter 2 timer), er dette normalt? det står jo som sagt at den skal lades i 2 timer så er det fult, men ladere den forsatt selv om den har sluttet å lyse som oransjst?? Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 16 timer er bare overkill. Når lyset slukkes er den 100% Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 joa, men når jeg lader den første gang så er det vell viktig at den BLIR "overladet" slik at den vet når den er klar/ferdig? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Når lyset slukker er den fulladet. Ingenting feil med PSPen din Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 så, de i buttiken (spaceworld) har ikke peil på det de snakker om? når dem ber meg å lade den i 16 timer? og at jeg må bruke første gang psp min helt utladet.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det høres ut som dem tenker på de gamle batteritypene før i tiden, som møtte lades helt opp og tømmes helt ut første gangen man fikk varen. Det trengs ikke nå lenger. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 hmm... helt helt sikker? så har jeg et problem med min gamle PSP, alle de nederste knappene som "HOME" osv. er i stykker, har noen noe clue på hva det kan være? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Mine var også ødelagte. Da skrudde jeg den opp, fikk ut støvet som var der så virket den igjen. Du har sikkert bare støv der. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 hvordan skrur jeg den opp?, og hvis jeg skrur på denne og ikke det skulle fungere så går garantien eller sjansen for å få den fikset gratis i dass.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Du må kjøpe spesialverktøy for å få åpnet den. Men hvis du får fikset den gratis så er jo det bedre Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 det er det jeg er usikker på.. siden jeg fikk min psp på lansering datoen for 4 år siden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå