Mephistopheles Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Eg har ein Opel Omega B Caravan -96 mod. Bilen vil ikkje starte, av uvisse grunnar. Eg har kjøyrt ein periode med defekt vasspumpe og eindel koking, men bilen funka fint etter eg byta pumpa. Ein dag eg prova å starte han, ville han ikkje tenne. Kan dette ha samanheng med varmkjøyringa? Det er ikkje ulyd når eg kjinner, så eg tviler på at bilen er skoren. Då eg stoppa motoren siste gong, vart dette gjort på vanleg vis. (Parkerte og sløkkte.) Eg kan ikkje begripa kva som feiler bilen. Bilen var til godkjenning for ein månad sidan, og fekk anmerkningar på bremser og styresnekke. Eg er redd det vart dyrt å reparera, og vurderer derfor å selge han. Men kva kan eg kreve for han? Eg ser for meg at det er ein fin delebil, for dei som er interesserte i slikt. Vonar de kan gje meg nokre (om enn vage) svar. Mvh. Espen. Lenke til kommentar
Ticon Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Eg har ein Opel Omega B Caravan -96 mod. Bilen vil ikkje starte, av uvisse grunnar. Eg har kjøyrt ein periode med defekt vasspumpe og eindel koking, men bilen funka fint etter eg byta pumpa. Ein dag eg prova å starte han, ville han ikkje tenne. Kan dette ha samanheng med varmkjøyringa? Det er ikkje ulyd når eg kjinner, så eg tviler på at bilen er skoren. Då eg stoppa motoren siste gong, vart dette gjort på vanleg vis. (Parkerte og sløkkte.) Eg kan ikkje begripa kva som feiler bilen. Bilen var til godkjenning for ein månad sidan, og fekk anmerkningar på bremser og styresnekke. Eg er redd det vart dyrt å reparera, og vurderer derfor å selge han. Men kva kan eg kreve for han? Eg ser for meg at det er ein fin delebil, for dei som er interesserte i slikt. Vonar de kan gje meg nokre (om enn vage) svar. Mvh. Espen. en Vanskelig og gi pris på den uten og se den, men litt over vrakpant burde være oppnåelig. Er ikke så mye og få for gammel Opel, så forvent lite. At motoren gikk tidligere, er positivt, men siden den ikke går nå, har du ett svakt salgobjekt. Kan kanskje lønne seg og selge den i deler, men det er vanskelig for meg og si. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Du skal være glad du får noe mer enn vrakpanten for denne. Gammel Opel, motor i ustand, underkjent på PKK skremmer alle kjøpere. Fikser du den selv først, kan du kanskje selge den for 20 000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå