Gå til innhold

program som sletter hele hardisken.

Anbefalte innlegg

heisann, har hatt så mye tull med dataen min nå i det siste at jeg bar vil slette hele den hardisken for alt som er der.

finnes det ikke en program, som man bare kan brenne på CD, forså boote opp, så slettern hele dr***? uten noe mambo jambo tull.

så bare claner du hardisken fulstendig. deretter kan gla og fornøyd instalere operativsystem senere.

håper på svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du ikke har noe utrolig hemmelig på disken er det jo bare å sette inn Windows CD'en og reinstallere Windows da. Sette opp partisjoner om ønskelig og formatere.

ikke noe spes hemmelig på disken nei, er bare det at jeg får bare blue screen, og nå starter ikke dataen opp en gang..sier at jeg mangler system32...og diverse DDL'er..og den restarter av seg selv..ja rett og slett bare tull med den.

er møkka lei!

Lenke til kommentar

Bruk denne her Darik's Boot and Nuke (Wipe HD), veldig lett og bruke berre og laste ned ISO'en og brenne den ut på cd og start maskina på nytt og boot i frå cd. Bruker denne her på jobb og viss du vill ha flerie overskringa so er det berre og starta maskina på nytt og kjøyre den 1 gang til (huska ikkje kormange ganger der overskriver men trur det er 3 gang og då er du ganske sikkert)

Trur det var commandoen autonuke so sletta den alt på pcen (hd, minnepenner osv alt so er kopla til av medier) men det stå i menyen du får opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...