Gå til innhold

Steder i Bergen der man kan se/teste LCD 17"

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært byen rundt for å se med egne øyne hvordan 17" LCD-skjermer er, men det er jo nesten ingen som stiller ut noe. På de stedene der de har hatt sånne skjermer på utstilling så har de vært koblet til bærbare eller lignende sånn at man ikke kunne se de i den oppløsningen de skulle ha (1280 X1024).

Et merke var utsilt med 15" og 17" som begge viste samme bilde på 1024x768, førstnevnte var merkfullt bedre. På spørsmål om man kan få se skjermene sånn de r ment å være får man bare svar a la "det går ikke an i dette oppsettet". Det virker ikke som de vil selge skjermene sine.

Noen som vet om et sted i Bergensområdet som har slike skjermer man kan se? Jeg har alt prøvd Elkjøp Åsane, Bonus Expert i Åsane, Loddefjord og sentrum, Telehuset (eller hva den heter) i sentrum og Lagunen, IQ Computer og Komplett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

KOMPLETT DATA, FLEXI-DATA OG ABSOLUTT DATA!

ANBEFALER KOMPLETT PÅ LAKSEVÅG SENTER

Flexi-Data ligger videre på veien, krinsjå, ca 200m fra laksevåg senter.

Abosultt data ligger oppe i hugget med brann stadion

Lenke til kommentar

Har (som sagt) prøvd Komplett, de hadde to skjermer ute, ingen av de LCD, den ene såut som en kjip 17", den andre var heller ikke noe storveis (de solgte den ikke gjennom komplett.no en gang.

Flexi-data har så å si ingenting i lokalene sine, det er bare en disk til å levere bestilte varer som de får fra leverandørene.

Absolutt-data har jeg ennå ikke prøvd, det kan jo være en teorietisk mulighet for at de har noe der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...